אגודות הספורט המובילות התרשמו עמוקות מחזונו של מתן דיל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

"ספורט = חינוך" אגודות הספורט המובילות התרשמו עמוקות מחזונו של מתן דיל לקידום הספורט הרחובותי

המועמד לראשות העיר, עו"ד מתן דיל, אשר פעל לאורך השנים למען העצמתו וחיזוקו של הספורט הרחובותי, הן העממי והן המקצועי, נפגש עם ראשי אגודות הספורט העירוניות ופרש בפניהם את חזון הספורט שלו ואת תכניותיו לקידום הספורט הרחובותי כחלק מאג'נדה ברורה לפיה ספורט = חינוך, והשקעה בספורט, מעבר לחינוך לאורח חיים בריא, יוצרת פלטפורמות חינוכיות וערכיות עבור הילדים ובני הנוער.

למרות שמעולם לא החזיק בתיק הספורט, המועמד לראשות העיר, עו"ד מתן דיל, הוביל קו עקבי של העצמה וחיזוק הספורט לאורך שנים מתוך אג'נדה ברורה שמטרתה לייצר חברה טובה יותר, ומתוך ההבנה שהשקעה באגודות הספורט השונות והבאתן להישגים משמעותיים ארציים מייצרים חלונות ראווה וגאווה בעיר, ומעל לכל – רצון של בני נוער להגיע לקבוצות האלה ולקחת חלק בפרויקט מנהיגותי כזה או אחר בפלטפורמה העירונית. בני נוער שמשקיעים את זמנם ומרצם בפעילויות חיוביות, נמצאים פחות בבטלה שמובילה לשעמום, אשר ממנו הדרך קצרה לפעולות פחות רצויות.

זה מכבר, פורסם כי דיל זכה לתמיכתו של נאור גלילי, יו"ר מכבי ישראל, אשר נתן בו את אמונו במרוץ לראשות העיר. לאחרונה פרש דיל את החזון הספורטיבי שלו בפני אגודות הספורט העירוניות ובין היתר נפגש עם רון וורוטיצקי, יו"ר המנהלת של הליגה הלאומית לכדורסל, עומר זייגרמן, יו"ר מכבי עירוני רחובות בכדוריד, ומנהל הקבוצה מוטי ולוסקו וכן עם מני סוויסה, יו"ר מכבי שעריים, ותמיר חופי, יו"ר הפועל מרמורק ומכבי רחובות בכדורגל, אשר הביעו את התרשמותן הנלהבת מחזונו של דיל, שהתחייב על הגדלת התמיכות לספורט עד לכדי אחוז אחד מהתקציב העירוני וכן הצהיר על כוונתו להשקיע בתשתיות ובמתקני ספורט ראויים ולקידום הספורט לאוכלוסיות מיוחדות.

רון וורוטיצקי, יו"ר המנהלת של הליגה הלאומית לכדורסל: "כמי ששימש בתפקיד יו"ר מכבי רחובות למעלה מעשור, טיפח עשרות שחקנים מגיל הילדים ועד הבוגרים, וכיום משמש כיו"ר מנהלת ליגה לאומית בכדורסל, אני מכיר מקרוב את תמיכתו ופועלו של מתן דיל לקידום הספורט בעיר רחובות ומצפה לראות את תכניותיו בתחום הספורט מתממשות ומחזירות את רחובות למפת הספורט הארצית."

נאור גלילי: "אני תומך במתן דיל ומאמין בו כאדם המתאים ביותר לראשות העיר, בשל היותו ערכי, מקצועי וישר, אשר מבין את חשיבות ההשקעה בספורט, הן בתשתיות והן בהון האנושי, החל מספורט חובבני וכלה בספורט המקצועי. אני מאמין שיחד עם מתן נוכל להוביל את הספורט ברחובות להישגים אדירים, חדשים, נפעל יחד כתף אל כתף, נשקיע בתשתיות ספורט ונוביל את רחובות למקום טוב יותר".

מתן דיל: "אני מאמין גדול בספורט ועוד יותר מאמין כי ספורט = חינוך. הבחירה להשקיע באגודות הספורט מגיעה מתוך האמונה כי כשאגודות הספורט השונות יגיעו להישגים משמעותיים ארציים, בני הנוער ירצו לקחת בהן חלק, ייכנסו למסגרות העירוניות הללו בשמחה וכך נייצר בהכרח חברה טובה יותר."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *