אור ירוק:הפועל כפר סבא גברה על מכבי רחובות 90:95

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
קרדיט צילום: חמי קדוסי מכבי רחובות

מכבי רחובות התארחה הערב אצל נועלת הטבלה הפועל כפר סבא וכבר הוליכה במשחק  ביתרון 15 נק' אך לבסוף נוצחה 95:90 והיא סופגת הפסד ליגה שלישי בארבעה מחזורים. במחזור הבא תארח רחובות את מכבי חיפה שבדומה ללבנים נחשבת כמועמדת חזקה לעלייה בתום העונה. 

רחובות יצאה למשחק חוץ לא קל על הניר שהתארחה אצל נועלת הטבלה הפועל כפר סבא ,שעדיין מחפשת את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה. חניכיו של רועי חגאי עדיין לא הראו סימני חיבור וגם הניצחון בשבת האחרונה על הפועל עפולה הושג ארבע שניות לתום ההתמודדות מסל של רלפורד מרכוס. אומנם השרונים לא נראים טוב במשחקי פתיחת העונה, אבל ידוע שהפועל כ"ס היא הכבשה השחורה של רחובות בליגת המשנה.

דווקא המארחים עלו ראשונים על לוח התוצאות מסל קליעה של עידן אלבר. רחובות לא נבהלה יתר על המידה והגיבה ב-14 נקודות ללא מענה מה שחייב את המאמן הוד בן הרצל לקחת פסק זמן כבר אחרי שלוש דקות בלבד מתחילת המשחק. שלשה של עידן פז,מחוץ לקשת ורחובות מוליכה כבר ב-15 הפרש 19:4 עד לתום הרבע הראשון כ"ס היו עסוקים בהקטנת ההפרש והרבע מסתיים ביתרון דו ספרתי 29:18. חניכיו של בן הרצל המשיכו במגמה של סיום הרבע הראשון והחלו לקזז את הפער עד לכדי 5 נקודות בלבד 29:24. שלוש קליעות עונשין של  סלים של סטורם וורן וסל נוסף של פז ושלשה של יובל נעימי נתן לרחובות אוויר לנשימה והחזיר את הפער לעשר נקודות 36:26 . ובדומה לרבע הראשון הירוקים מסרבים להיכנע ונועם אביבי המקומי מוריד את הפער לחמש 40:35 4.02 לסיום הרבע השני . הפרש  בין 5-7  נקודות החזיק עד לתום המחצית שרחובות יורדת לחצי ביתרון 50:43.
.רחובות פתחה טוב את הרבע השלישי ותוך פחות משתי דקות רצה להפרש 12 57:45 אחרי שלשה של אבירם זליקוביץ. גם הפעם רחובות לא הצליחה ללחוץ על הגז ולברוח למארחים ובדומה למחצית היא מסיימת את הרבע השלישי באותו הפרש 7 נק' 72:65.  הרבע הרביעי נפתח בבליץ של כ"ס שניצלה את העובדה שרחובות קלעה סל שדה אחד במשך שתי דקות כדי לצמצם את הפער עד לכדי נקודה 74:73 . 4.02 לסיום מלשן באסאבא,קובע מהפך 81:83 מכאן המקומיים לא הסתכלו לאחור והחלו לפתוח פער של 81:87 3:30 לסיום.

קלעו לרחובות: סטורם 22,נעימי 19,זליקוביץ 15, פז 14, רלפורד 12, פורת 7, אוחנון 1.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *