אחרי הוד השרון: מכבי רחובות הפסידה שוב ביבנה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
קרדיט צילום חמי קדוסי מכבי רחובות

הכחולים לא הצליחו להתאושש מהמפלה בשבוע שעבר מול הוד השרון, ונחלו הפסד ליגה נוסף לקבוצה השכנה מדרום 74:61

אליצור יבנה שאירחה הערב (שלישי) לדרבי אזורי את מכבי רחובות כשרק נקודה מפרידה בין שתי הקבוצות. ברחובות רצו להשאיר את הפסד הביתי בשבוע שעבר להוד השרון בצד.וזאת לנוכח האירועים השלילים שהתרחשו על הפרקט,ספסל והן ביציע. על מנת שחניכיו של מיקי גורקה יבואו נחושים להתמודדות,נערכה ארוחת גיבוש בשישי האחרון ,במטרה לאחד את השברים. אך המקומיים לא התחשבו ברצונות של הקבוצה מעיר התרבות והמדע וכבר בהתחלה עלו ליתרון משמעותי של 3-9 אחרי ג'אמפ של אלעד הופמן .רחובות במשחק מפוזר איבדה כדורים ובתוספת של החטאות לייאפ והפרש הולך וצומח לדו ספרתי 13-23 אחרי שלשה של טוני יאנגר.רחובות עוד ניסתה לצמצם נזקים אך הרבע הראשון מסתיים 15-23 לטובת יבנה.
גורקה פתח את הרבע השני בסידרה של חילופים בניסיון לעצור את הריצה של המקומיים.
חניכיו של שי סגלוביץ ובעיקר הופמן המשיכו את המומנטום מהרבע הראשון ופתחו פער של 11 נק' 16-27. באותה העת מרכוס רלפורד נכנס לזון ובסידרת קליעות רצופות הוא מצליח לבדו להוריד את ההפרש לכדי 3 בלבד 26:29.
יבנה לא נבהלה יתר על המידה מהחזרה של רחובות והצליחה עד לתום המחצית הראשונה שוב להגדיל את היתרון לדו ספרתי 2 שנ' לסיום הרבע השני. 32-42. אבירם זילקוביץ עם קליעת עונשין 1 מוצלחת קבע את תוצאת המחצית 33-42.
אם היה נדמה כי הכחולים יצאו מחדר ההלבשה מלוע של תותח ,אז פתיחת המחצית השנייה הוכיחה לנו שכלום העונה לא עובד במחנה הרחובותי,כאשר הצהובים מגדילים את ההיתרון עד לכדי 22 הפרש 39-61.כשאתה קולע ברבע שלם 8 נק' בלבד ומנגד סופג 19 נקודות,קשה לראות שתזכה בניצחון בסיום המשחק.
הרבע האחרון היה גארבג' טיים שגורקה מנסה הרכבים בכדי לעצור את הסחף וקבוצתו מנצחת את הרבע 20-13,אבל בסיכום הכללי רושמת הפסד חוץ 61:74.
קלעו לרחובות : באומן 18 נק', רלפורד 14 נק',הובר 8 נק',שמריז 7 נק', זליקוביץ' 6 נק',אוחנן 4 נק',איידן ופז 2 נק' כ"א.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *