איום השביתה הוסר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בית הדין לעבודה קיבל את בקשת החברה העירונית וקבע: לא תהיה שביתה

לפני זמן קצר הסתיים הדיון הדחוף שנערך בנוכחות מ״מ מנכ״ל החברה העירונית  איציק עובדיה ומנכ״ל עיריית רחובות דורון מילברג.
החברה העירונית רחובות הגישה אתמול (רביעי )בקשה בהולה למתן צו מניעה נגד שביתת העובדים מחשש לפגיעה בהורים כתוצאה מסגירת הקייטנות והצהרונים.
הוצאתה לפועל של השביתה עלולה היתה להביא לפגיעה עצומה בקרב תושבי העיר רחובות, בפרט כאשר מסגרות החינוך של המבקשת (צהרונים, קייטנות וכד') תיוותרנה סגורות ותושבי העיר יתייצבו מול שוקת שבורה וללא כל קבלת שירותים חיוניים. לפיכך פנתה החברה העירונית בבקשה לצו מניעה בנסיון למנוע את הפגיעה בהורים ובילדים.

איציק עובדיה, מ״מ מנכ״ל החברה העירונית רחובות לתרבות נופש וספורט: ״אנו שבעי רצון מהחלטתו של בית הדין שקיבל את הבקשה הדחופה שהגשנו. לחברה העירונית , למנהליה ועובדיה יש אחריות רבה כלפי ההורים והילדים שאותם היא משרתת במשך כל ימות השנה, ובזמן קייטנות הקיץ בפרט . ההורים סומכים עלינו ואנו מודעים לאחריות שלנו. חשוב שהציבור ידע כי החברה העירונית היא מעסיק אחראי שחתם על הסכם קיבוצי כבר לפני מספר חודשים, מקיים את כל חובותיו בהתאם וכעת נתון ההסכם לאישור הממונה על השער במשרד האוצר.״
דורון מילברג, מנכ״ל עיריית רחובות: ״אני שמח שבית המשפט קיבל את עמדת העיריה והחברה העירונית . חשוב לנו שהתושבים לא ייפגעו , וימשיכו לקבל את שירותי החברה העירונית כפי שמגיע להם. נעשו כל הפעולות הנדרשות להחלת ההסכם הקיבוצי בחברה על פי הסיכום שנחתם בין ההסתדרות לחברה ולעירייה . אנחנו פועלים על פי חוק וממתינים לאשור משרד האוצר ומשרד הפנים להסכם הקיבוצי״

תגובת מזכיר האיגוד המקצועי בהסתדרות אייל זלנה "עיריית רחובות והחברה נמנעו מלבקש את עמדת האוצר בדיון בבית הדין, לבקשת ההסתדרות זומן האוצר ונקבע לוח זמנים השם בסד את הממונה על השכר והחברה העירונית וחייב אותם להציג את עמדתם כבר ביום חמישי הבא.המטרה הייתה להביא את האוצר ואין לעירייה אחרי מי להתכסות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *