איטל בציר אלשיך ביוזמה צבעונית ופרחונית לקראת ט״ו בשבט

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ח״מ איטל בציר אלשיך יוצאת ביוזמה צבעונית ופרחונית לקראת ט״ו בשבט

תתארו לכן.ם שבכל בניין בעיר, על כל עדן חלון, בכל מרפסת, בכל גינה וגן בעיר יהיה עציצים ושתילים צופניים וצמחי הרפואה של הדבורים. כמובן שאפשר לדמיין אך אפשר גם להגשים ולעשות!

חדשות רחובות - איטל בציר אלשיך מחזיקת תיק אסטרטגיה, חדשנות ויזמות - רחובות ניוז
חדשות רחובות – איטל בציר אלשיך

לכבוד ט"ו בשבט ח״מ איטל בציר אלשיך יצרה שיתוף פעולה עם עמותת המתנדבים ״מגן דבורים אדום״ ובשיתוף ״זרעים מציון״ במטרה לעודד גידול פרחי בר שחלקם הולכים ונכחדים, וכך להפריח את העיר, מרפסות הבתים, ובנייני המגורים. ״בדרך זאת גם נהנה מהפריחה והצבעוניות וגם נעודד את הגעתם של מאביקים -לרבות הדבורים שאחראיות על 75% מהתוצר שאנו אוכלים, וכיום הן מצויות בסכנת הכחדה״ אומרת בציר אלשיך.

חברת ״זרעים מציון״ מתמחים מזה 4 עשורים בהצלת צמחי בר הנאספים (באישור ופיקוח) במקומות שבהם נעשה פיתוח ובנייה של תשתיות, כבישים ובניינים ובכך מנסים לצמצם את הנזק הנגרם לסביבה.

את עמותת ״מגן דבורים אדום״ הקים יוסי אוד עם קבוצת מתנדבים מסורים. מטרת הקבוצה להיענות לפניות הציבור ולהגיע למקומות עירוניים שבהם יש נחילי דבורים ולהזיזם אל הטבע.
לדברי יוסי אוד : שתילת זרעי צמחים צופניים וצמחי מרפא לדבורים על כל עדן חלון, בכל מרפסת, בכל גינה ובכל קרן רחוב יכולה להשפיע באופן דרמטי על עצירת תופעת היעלמות הדבורים.

להזמנת זרעים לחצו כאן:
https://seedsfromzion.co.il/product/%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a1-%d7%a6%d7%9e%d7%97%d7%99-%d7%9e%d7%a8%d7%a4%d7%90-%d7%9c%d7%93%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-medicinal-plant-mix-for-bees/
קוד קופון של 10% לתושבי רחובות : Rehovot 2023 . הטבה ניתנת למימוש עד סוף החודש

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *