איך לבחור מקום אירוח בדרום?

חופשה אילוסטרציה קרדיט תמונה: DEPOSITPHOTOS

megalinks122

אחד השלבים הראשונים בתכנון חופשה או טיול הוא בחירת מקום הלינה. אם אתם מתכננים לבקר באזור הדרום בקרוב וברצונכם למצוא מקום אירוח מומלץ בדרום, תוכלו להיעזר במידע הבא בשביל לקבל החלטה נכונה יותר.

חופשה אילוסטרציה קרדיט תמונה: DEPOSITPHOTOS
חופשה אילוסטרציה קרדיט תמונה: DEPOSITPHOTOS

מלון, צימר ומה שביניהם

מאחר ויש לא מעט מקומות אירוח נהדרים בדרום, ההחלטה הראשונה צריכה להיות בנוגע לאופי החופשה. אפשר להזמין חדר במלון יוקרתי ובו תמצאו שלל מתקנים כמו סאונה, חדר כושר, חדר אוכל, ג'קוזי, מתחם ספא וכדומה ואפשר גם לבחור בצימר, בו האווירה רגועה ואינטימית הרבה יותר.

פרט לכל אלו, קיימים גם פתרונות נוספים כמו אוהלים, אכסניות ואפילו מלונות עם דירות, כמו למשל מלון פונדק רמון בדרום אשר בו תמצאו דירות מגניבות המתאימות גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. 

הבחירה כאן נקבעת לפי אופי הטיול שלכם ואם תרצו להתפנק בחופשה ולנוח, ייתכן שמלון יתאים יותר מאשר אופציות אחרות, בעוד לאלו מכם אשר מתכננים לטייל באזור, יספיק ככל הנראה צימר, אוהל או כל אופציה זולה אחרת.

עובדים לפי תקציב ולא מתפזרים

כאשר בוחרים מקום אירוח בדרום, חשוב להקפיד על עבודה עם תקציב מוגדר מאחר וקל מאוד ללכת לאיבוד ולהתפזר בדרך. יש לא מעט תוספות בלתי צפויות בדרך כמו שדרוג בסיס האירוח, הוספת טיפולים בספא, שדרוג החדר לחדר טוב וגדול יותר, עם נוף יפה יותר וכדומה. נסו לחשוב על מסגרת תקציב לחופשה שלכם והיצמדו לתקציב הנבחר לאורך כל שלבי התהליך.

קוראים המלצות של אורחים

מבין כל העצות והטיפים שנספק לכם במאמר זה, אין ספק שזה הטיפ החשוב מכולם: בדקו היטב המלצות וחוות דעת לפני הזמנת מקום אירוח כזה או אחר. 

כאשר שומעים מאנשים אחרים שכבר ביקרו במקום אודות החופשה שהיתה להם, מגלים מידע חשוב על רמת השירות של צוות המלון, רמת הניקיון של החדרים ועל המון דברים קטנים שלא בהכרח חשבתם אפילו לשאול או לבדוק לעומק כמו האבזור הקיים בחדרים או עלויות נוספות שלא לקחתם בחשבון.

את הביקורות וחוות הדעת תוכלו לחפש ברחבי האינטרנט החל מהאתר הרשמי של מקום האירוח או המלון ועד למקומות נוספים כמו הרשתות החברתיות (קבוצות ייעודיות בתחום המלונות או החופשות) או ביקורות בעמוד של העסק בגוגל.

תמונות וסרטונים של המקום

אין טוב ממראה עיניים ולכן לפני שתבחרו מקום אירוח, כדאי להבין כיצד המקום נראה. נכון, תמונות עשויות להטעות ולבלבל אך בכל זאת שווה להציץ קצת על עיצוב החדר, הבריכה, הלובי של המקום, המדשאות וכל אזור אחר. כדאי גם לבדוק ביוטיוב ולחפש סרטונים אשר צולמו במלון מאחר והסרטונים מספקים אינדיקציה נהדרת על איך הדברים באמת נראים.

אם נסכם את הדברים, כאשר בוחרים מקום אירוח בדרום, חשוב לעבוד עם תקציב מוגדר ומסודר, לצפות בתמונות וסרטונים של מקום האירוח, לקרוא המלצות וחוות דעת וגם להחליט על סוג ואופי החופשה.

תודה מיוחדת לאתר www.hotelia.co.il על העזרה והטיפים המופיעים בכתבה זו.


 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *