אין לנו בית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מכבי שעריים שנשרה העונה מהלאומית לליגה א' נמצאת נכון לרגע זה בבעיה לקראת פתיחת הליגה. היות והיא לא מצליחה לאתר מגרש זמני למשחקי בית, עד יושלמו עבודות השיפוץ באצטדיון ע"ש מדהלה שהחלו לפני כמה ימים ואמורים להסתיים באמצע חודש ספטמבר.זאת משום שכל האפשרויות שהועלו על הפרק התפוגגו ונראה כרגע שהיא תצטרך לנדוד שוב מהעיר רחובות ב-4-5 משחקי הבית הקרובים

כזכור , הבעלים אלדד פרי שרכש את הקבוצה עוד שזו שיחקה בליגה א' לפני שנתיים ,לא היה מוכן לשמוע שהכסף שהוא שפך על שחקני הרכש ילך לאיבוד לאור העובדה שהמתקן בשעריים לא מתאים למשחק לקבוצה טכנית עם שחקנים בעלי רזומה בליגות הבכירות בישראל . אי לכך הקבוצה נדדה צפונה והשכירה בשתי העונות האחרונות את האצטדיון העירוני בנס ציונה ששימש גם את הקבוצה הבוגרת למשחקי ליגה והן לאימונים במגרש האימונים הצמוד לאצטדיון. בלי קשר לירידת הקבוצה לליגה השלישית מערכת היחסים בין שעריים לעיריית נס ציונה עלו על שרטון והוסכם בהסכמה משותפת כי שני הצדדים ייפרדו העונה ולא משנה מה יהיה גורל הקבוצה ובאיזה ליגה היא תשחק בסופו של דבר.כמובן שעזיבתו של פרי לא הוסיפה לסיטואציה שנוצרה ,היות ועד לפני חודשיים מה היה מאמין שהקבוצה המרוסקת תצליח לקום מהקרשים לנוכח האנדרלמוסיה ששררה במועדון עם החזרת המפתחות של איש הנדל"ן לעיריית רחובות.
אחרי שהצליחו לייצב את השורות בהנהלה החדשה ,הבינו בשעריים שהם נמצאים בפלונטר בכל הקשור למגרש תקני עבור הקבוצה הבוגרת,זאת משום שפרי לפני כשנה עוד חשב לטפח את מחלקת הנוער של האגודה ובשל העדר מתקנים הוא חתך את המגרש לרוחב וכתוצאה מכך נוצרו שלושה מגרשים המתאימים למשחקי ילדים ושמניות . שקבוצות הנערים ונוער מארחים בקרית עקרון את משחקי הבית.
אי לכך פנו בשעריים ליריבה העירונית בבקשה לשחק בעונה הבאה ב"איצטוני" כפתרון לנושא אירוח המשחקים. דווקא אחרי שהדברים סוכמו עם המנכ"ל אין סגל,הגיעה תפנית בעלילה.מאחר ואוהדי מרמורק לא היו מוכנים לשמוע ב"לשון המעטה" שהיריבה המושבעת תשחק ב"איצטוני" במשך עונה שלמה . ולשם כך פנו לבעלים שינו זוארץ ומחאו בפניו לנוכח הדבר. זוארץ שהבין ללב האוהדים לא היה מוכן לתת לשעריים את חדר ההלבשה ששופץ לאחרונה לטובת קבוצתו ,טען שיש מחסור בחדר הלבשה ואי לכך הנושא ירד מהפרק.
מיותר לציין שבשעריים התקשו להסתיר את הכעס כלפי האדומים לנוכח העובדה שאשתקד הם נאותו לתת לשחקני מרמורק להתאמן באצטדיון ,בשעה שהמגרש בברנר עבר שזרוע חורף. אז לאחר שהבינו כי מהאדומים לא תבוא נחמה הם פנו לאפיקים אחרים והחלו לפנטז על מתחם האימונים החדש שאמור להיחנך בימים הקרובים כתחליף ראוי ,על אף שמדובר בדשא סינטטי. אלא,שגם הפעם בדומה למרמורק הם יאלצו לשמוע מצד עיריית רחובות-לא!
זאת על אף שהקבוצה עורכת אימוני טרום עונה במקום וכרגע בעירייה יעדיפו להעלים עין כל עוד מדובר במהלך שנכפה מכורח הנסיבות ואמור לשמש כפתרון בחודש הקרוב עבור שעריים .

יעוד מתקן האימונים החדש ע"פ הטוטו רק לילדים ונוער בלבדשל אגודות הספורט
חשוב להדגיש כי מתחם האימונים החדש שנבנה מכספי הטוטו מיועד אך ורק לילדים ובני נוער בלבד של אגודות הספורט בעיר ואינו מתיר משחקים או אימונים של קבוצה בוגרת מה עוד שראש העיר רחמים מלול התחייב בפני תושבי שכונת "רחובות הצעירה" כי השימוש במתקן הינו לצורכי אימוני ילדים ובני נוער בלבד.
אי לכך שעריים יאלצו לחפש מגרשים אחרים בסביבה ולא מן הנמנע שהפור ייפול על שיכון המזרח או מכבי יבנה כתחליף.מה שבטוח ,העדר מתקן מודרני מאלצים את אוהדי שתי הקבוצות הבכירות בעיר המארחות לנדוד לערים אחרות . בשעה שאוהדי מרמורק יעשו זאת ברמלה ,גם אוהדי שעריים יאלצו להיכנס לרכב ולנסוע לא מעט ק"מ מחוץ לעיר.

מתחם האימונים החדש שאמור להיחנך באוגוסט
תגובת עיריית רחובות לנושא : " מגרשי האימונים שצפויים להיחנך במהלך חודש אוגוסט הקרוב עתידים לשמש את מחלקות הילדים והנוער של אגודות הספורט הפועלות בעיר לאימונים ולמשחקים.בהקמת המגרשים החדשים הושקעו תקציבים גדולים על מנת שאלו יעמדו בסטנדרטים ובאיכות הגבוהים ביותר. בניגוד לטענתך, משחקי הליגה של הקבוצה הבוגרת של מכבי שעריים לא ייערכו במתחם האימונים החדש."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *