אירועי אביב לנוער עם אדיר מילר ואיתי לוי ב-10 שקלים

אירועי אביב לנוער עם אדיר מילר ואיתי לוי ב-10 שקלים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז


האירועים ייערכו במתחם ה'עירונוער' ובמרכזי רשת חוויות ברחבי העיר, בין החודשים מרץ-אפריל ויכללו מגוון אירועי תרבות ופנאי כגון טורניר פיפ"א 2017, כיתות אמן עם אדיר מילר ואיתי לוי, ערב העצמה נשית עם עדי ברקן ומיטל מיכאלי, הופעה של אביאור מלסה ועוד

לבני הנוער ברחובות יש המון סיבות לשמוח. מגוון אירועי אביב לנוער בהשתתפות מיטב האמנים בזמר והבידור יתקיימו במתחם ה-'עירונוער' ובמרכזי רשת 'חוויות' ברחבי העיר. האירועים מתקיימים ביוזמת עיריית רחובות, ובאמצעות מחלקת הילדים והנוער של החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, רשת 'חוויות' ומועצת הנוער העירונית.

אירועי האביב לנוער נפתחו השבוע בהצלחה גדולה כש-200 בני נוער מכל רחבי העיר הגיעו לאירוע פתיחת אירועי האביב שהתקיים במתנ"ס חוויות שווייץ ברחובות החדשה ביום חמישי (16.3). האירוע התקיים במעמד המשנה לראש העיר ויו"ר דירקטוריון רשת חוויות, עו"ד יניב מרקוביץ ומנהל מחלקת ילדים ונוער בחברה העירונית, אבי יוספי. במסגרת אירוע הפתיחה התקיימה כיתת אמן עם הזמר הרחובותי המצליח, איתי לוי, שסיפר את סיפור חייו לנוער ושר את מיטב הלהיטים שלו עם בני הנוער שהתרגשו מאד. בנוסף, אל איתי לוי הצטרף זמר נוסף תושב קריית משה, יובל דמארי ששר מספר שירים כחימום לפני המופע של איתי לוי.

נוסף על איתי לוי, השנה יגיעו לרחובות מגוון אמנים מובילים ויקיימו כיתות אמן יחד עם בני הנוער. כך, גם הבדרן אדיר מילר יקיים כיתת אמן בנושא תחום המשחק והקומדיה בישראל ויתמקד בסיפורים, אנקדוטות, חייו האישיים ושאר אמצעים בידוריים.

בנוסף, יתקיים ערב העצמה נשית עם הצלם עדי ברקן והשחקנית והזמרת מיטל מיכאלי. בסיומו של הערב תתקיים הופעה של אביאור מלסה שמוכר בזכות הלהיט הגדול שלו – "קיץ". בנוסף על האירועים הללו יתקיים כמיטב המסורת טורניר פיפ"א 2017 נושא פרסים. האירועים ייערכו במתחם ה'עירונוער' במרכזי 'חוויות' ברחבי העיר, אשר יפעלו מידי יום עד לשעות הערב המאוחרות ויספקו לבני הנוער מרחב פתוח ובטוח.

סגן ראש העיר, מחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל: "אירועי האביב לנוער יתפרשו השנה על פני חודשיים שלמים ויהוו מוקד משיכה לכלל בני הנוער בעיר. מספיק להביט ברשימת האמנים שייקחו חלק באירועי האביב בכדי להבין שלבני הנוער מחכה פעילות מעניינת ומהנה במיוחד. כפי שעשינו באירועי החורף, היה חשוב לנו ליצור עבור הנוער אפשרויות בילוי ופנאי שיימשכו עד השעות המאוחרות של הלילה, ליצור עבורם תעסוקה מעניינת. אני מודה למועצת הנוער העירונית, לרשת חוויות ולמחלקת ילדים ונוער של החברה העירונית על שיתוף הפעולה הפורה למען בני הנוער".

המשנה לראש העיר, יו"ר דירקטוריון רשת 'חוויות' ומחזיק תיק חינוך בלתי פורמאלי, עו"ד יניב מרקוביץ: "רשת חוויות פועלת כל השנה, בכל העיר, ולטובת בני כל הגילאים. אני רוצה להודות לגולן ביטון אשר מונה לאחרונה כאחראי על תחום הנוער ברשת 'חוויות', מתוך מטרה להרחיב את הפעילויות המתקיימות לנוער. הרשת תמשיך לקיים אירועים קהילתיים שמתאימים לכל הגילאים".

יו"ר מועצת הנוער העירונית, רינת מטיס: "אירועי האביב השנה פונים לקהלים חדשים ובשכונות נוספות בעיר. אני שמחה שהמועצה לוקחת חלק פעיל בבחירת התכנים, ליווי ותפעול האירועים הללו למען בני הנוער בעיר. אין ספק שאירועים אלו, אשר באים לצד תכנים של מנהיגות והעצמה, תורמים ומפתחים את המועצה ואת בני הנוער בעיר".

אירועי הנוער ייערכו עד ה- 4 באפריל, החל מהשעה 20:00 בעירונוער, רחוב בנימין 4, רחובות. ניתן לרכוש כרטיסים להופעות בעלות סמלית של 10 שקלים, באמצעות מועצת הנוער העירונית או במרכזי רשת חוויות רחובות בטלפון *5253. מספר הכרטיסים מוגבל!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *