תושב לוד שדקר אדם בשכונת שעריים יבצע שישה חודשי עבודות שירות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עונש קל: תושב לוד שדקר אדם בשכונת שעריים יבצע שישה חודשי עבודות שירות: "שוב אנו נתקלים באירוע אלימות אשר חומרתו מתעצמת נוכח השימוש של הנאשם בסכין". הדוקר: " אני מצטער, מקווה שכל הסיפור מאחורי, עלה לי ביוקר".

(צילומים: רחובות ניוז)

 

שופט בית משפט השלום ברחובות מנחם מזרחי אישר הסדר טיעון לאנס הנדי בן 31 מלוד, לפיו יבצע שישה חודשי עבודות שירות וישלם פיצוי כספי לקורבן בסך 2,000 שקלים. הסיפור התפרסם כאמור לראשונה בחדשות "רחובות ניוז", בחודש ספטמבר 2020, אנס הנדי מלוד פגש ברחוב אבן עזרא (סמוך לתחנת דלק פז שעריים) את ניר משולם, בין השניים היו חילופי דברים, הנדי שלף חפץ חד וגרם לשלושה פצעי דקירה, שניים בירך רגל שמאל ואחת בירך רגל ימין. משולם נזקק לטיפול רפואי שקיבל בבית החולים קפלן שכלל סגירת הפצעים עם סיכות וחבישה.

מאז כאמור התמודד הנדי מול כתב אישום של פציעה כשעבריין מזויין לפי סעיף 335 לחוק העונשין.

 

"מבחינת נסיבות הקשורות לביצוע העבירה, שוב אנו נתקלים בארוע אלימות אשר חומרתו מתעצמת נוכח השימוש של הנאשם בסכין" אמר השופט מזרחי והוסיף "אמנם כפי שעולה מכתב האישום קדם לארוע זה ארוע במסגרתו המתלונן אמר לנאשם הערות גזעניות, עם זאת, הרי שברור כי הנאשם עוזב את המקום ואז חוזר וזאת על מנת להחיות את האירוע מחדש ולהסלימו עת הוא דוקר את המתלונן פעם אחר פעם וגורם לו חבלות. חזרתו של הנאשם למקום היא למטרה ברורה והיא פגיעה קשה במתלונן באמצעות סכין ויש בכך לראות רכיב של תכנון למעשים ולהעצים את חומרתם".

 

הנדי הביע חרטה בדיון הקראת הדין: "מקווה שכל הסיפור הזה יהיה מאחורי, עלה לי ביוקר, אני מאוד מצטער על זה. אני כמעט שנה בבית ולא עובד, אני מצטער על כל מה שעשיתי. לא מצאתי עבודה שמתאימה לזמנים ולמה שאני יודע לעשות".

לאור הבעת החרטה ותסקיר של שירות המבחן, אישר השופט את הסדר הטיעון לפיו הנדי יבצע 250 שעות עבודות שירות במשך חצי שנה וישלם פיצוי כספי בסך 2,000 שקלים לניר משולם.

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *