אלוף! מתנדב איחוד הצלה אמיר צברי איתר והציל נעדרת בסיכון תוך זמן קצר

חדשות רחובות - חובש ורוכב האופנולנס - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אלוף!

מתנדב איחוד הצלה אמיר צברי הצליח לאתר נעדרת בסיכון תוך זמן קצר יחד עם חבריו.

אמש סמוך לשעה 22:05 בערב התקבלה בקשה דחופה ב ממשטרת ישראל לסיוע עם חשש גבוה לחייה. לחיפושים הצטרפו ואיחוד הצלה. תוך זמן קצר הקימו המתנדבים חפ"ק בגן המייסדים והחלו להפעיל אמצעים טכנולוגיים במקביל לחלוקת האזור לגזרות מיקוד החיפושים.

אמיר צברי ושוטר תחנת רחובות אמש בחיפושים

מתנדבי איתרו את הנעדרת תוך 40 דקות כאשר היא בריאה ושלמה והועברה להמשך טיפול המשטרה.

אמיר צברי חובש ורוכב האופנולנס באיחוד הצלה שמצא את הנעדרת סיפר: "מיד כשהתקבלה הקריאה עליתי על האופנולנס שלי והתחלתי לסרוק את תא השטח שהערכנו שבוא היא תהיה. באמצעות האופנולנס יש לי גישה למקומות צרים וכן פארקים וכדומה כך שניתן לסרוק תא שטח רחב תוך זמן קצר. איתרתי את הנעדרת כאשר היא בריאה ושלמה תוך כ 40 דקות."

חדשות רחובות ניוז- לפרסום באתר החדשות רחובות ניוז - רחובות ניוז
חדשות רחובות ניוז- לפרסום באתר החדשות רחובות ניוז – רחובות ניוז

אבירן ששון חובש מתנדב ואחראי איתור נעדרים באיחוד הצלה סניף רחובות סיפר: "בעזרת האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו בסיוע אגף הביטחון הצלחנו לסייע למשטרת ישראל באיתור נעדרת בסיכון גבוה עם חשש לחייה תוך זמן קצר"

ראש סניף רחובות והסביבה מסר: "שוב המתנדבים שלנו עושים זאת ומצילים חיים פשוטו כמשמעו. בתחנת רחובות של ישראל הודו ארוכות למתנדבים אשר פעלו במהירות ובזריזות וסייעו למשטרה לאתר הנעדרת. אני מודה למתנדבים הרבים אשר עזבו את ביתם לטובת החיפושים בשעת ערב מאוחרת".

חדשות רחובות – בריאות ניוז מרחב רחובות- רחובות ניוז

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *