את מי תובע עכשיו אייל גולן ולאיזה כנס לא הגיע רחמים מלול

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: את מי תובע עכשיו הזמר הרחובותי אייל גולן, על הפוזיציות של נבחרי הציבור ולאיזה כנס לא הגיע ראש העיר רחמים מלול

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

ראשון: מדורי הרכילות הארציים מפרסמים על הידוענים מרחובות, שליאם הפקות בבעלות אייל גולן תובעים מהזמר המיוצג לשעבר לואי עלי 696 אלף שקלים, שלטענתם שולמו על ידי ליאם הפקות. הסיבה – עלי השאיר חובות בשל התנהלות פזרנית לכאורה. מטעמו של עלי נמסר: "כתב התביעה הכולל טענות מופרכות והזויות". ימים יגידו.

אייל גולן ולואי עלי

 

ראשון: העיתונאי של מעריב, תושב רחובות מתן וסרמן, כובש את מסכי הטלויזיה בערוצים השונים ומתייצב להרחיב על פרשת הזוג נתניהו בפן המשפטי.

מתן וסרמן

 

שני: רחובות כבשה את החלל! מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון יחד עם בעלי ינוקא, זהבית אילנה ויונתן בחור המריאו לחלל. השבוע נערך פסטיבל החלל הארצי וגם ברחובות הוא נערך על ידי חברת ינוקא, בשיתוף רשת חוויות. היום המיוחד צויין בהשקעה רבה בחוויות קרית משה עם השתתפות של מאות מתושבי העיר והסביבה.

 

שלישי: מ"מ ראש העיר המחזיק בתיק החינוך זהר בלום, נעמד בחזית ומגן על מנהלי בתי הספר. בלום מקבל דיווח על קבוצת הורים שמתארגנת כדי להפגין מול בית ספר דה שליט בדרישה ממנהל בית הספר, אבי קיש, לחתום על עצומה של מנהלים ברחבי הארץ, שמתחייבים להחרים תוכניות לימוד חיצוניות בעלות אופי אנטי שוויוני או אנטי דמוקרטי של ח״כ אבי מעוז. בלום מבהיר להורים שמנהלי בתי הספר פועלים תחת מגבלות של משרד החינוך בהבעת עמדתם הפוליטית, וכי הוא כראש מערכת החינוך בעיר מתחייב שאף תוכן פוגעני לא יגיע לבתי הספר בעיר ויותר מכך כי כל התוכניות לעידוד סובלנות, שוויון ודמוקרטיה ימשיכו כרגיל. רוב ההורים, כולל ההנהגה ההורית, השתכנעו וברכו על המהלך.  למרות כך קומץ הורים בחר בכל זאת לצאת ולהפגין מול בית הספר.

בלום וקיש

 

רביעי: צמד-חמד, בתום שואו שנתנו חברי האופוזיציה בישיבת מועצת עיר,  התפנו לסלפי אשת מרצ-רחובות חופשית הרחובותית איטל בציר אלשיך ואיש הליכוד אביב איטח שמרכז את סיעת 'רחובותי' והאופוזיציה. אמנם בזירה הארצית הם חלוקים, אך הם יודעים לשתף פעולה שצריך וגם לנצח הצבעות ומאבקים כפי שהיה בישיבה על הצבעת בית כנסת בשכונת גבירול.

אביב איטח ואיטל בציר

 

רביעי: יו"ר האופוזיציה חבר מועצת העיר רחובות עו"ד מתן דיל, נואם 10 דקות ומבקר את תקציב העירייה לשנת 2023, דיל מנצל את המעמד להזכיר שהוא מועמד לראשות העיר בעוד מספר חודשים: " אנחנו נמצאים בתאריך מכונן, תשעה חודשים לבחירות, אני מאוד מקווה שבתהליך הזה של הלידה, תיוולד פה הנהגה חדשה". בסביבתו של ראש העיר רחמים מלול סיכמו: "לשם שינוי היה דיון ענייני ומכובד וזה היה נשמע כמו נאום בחירות".

רחמים מלול ומתן דיל בימים טובים יותר

 

רביעי: שעות ספורות לאחר שהצהיר שוקי קרומר, על כוונתו להתמודד למועצת העיר בבחירות בעוד תשעה חודשים, הצטלמו איתו חברי המועצה אבי קינד וד"ר רוני באום בהיכל התרבות. המנגל שאל אם משהו נסגר ביניהם? התשובה: "לא יהיה כלום כי אין כלום".

מימין- רוני באום, שוקי קרומר ואבי קינד

 

חמישי: חבר מועצת העיר רחובות עו"ד אבי מוזס עולה על אוטובוס שיוצא מרחובות אל העיר הדרומית אילת. הסיבה – שבת שמארגן מוזס וסגן ראש העיר רחובות אמיתי כהן לחברי הפורום הדתי לאומי בעיר. אחד האורחים המרכזיים, ראש העיר רחמים מלול, נאלץ מסיבות אישיות לבטל את השתתפותו על אף שהיה רשום שהשבת היא במעמדו, המשתתפים נהנו מהרצאתה של העיתונאית סיון רהב מאיר והרבה קדושה.

אמיתי כהן ועו"ד אבי מוזס

 

שישי: רפואה שלמה לקומיקאי והשחקן הרחובותי המצליח אוראל צברי שסובל משפעת חריפה וחום גבוה. על ארוחת שבת בבית הוריה של רעייתו סיון הם ויתרו אבל על קציצות עוף ומרק ברור שלא.

צברי במטבח בשישי בערב צילום מסך אינסטגרם

שישי: בניגוד לצברי מהאייטם הקודם, הקומיקאי המצליח שאולי בדישי, שלא מזמן עבר להתגורר בשרון, קפץ לבקר את הוריו ברחובות לארוחת שבת עם משפחתו, לאחר שהחלים משפעת שניטרלה אותו למיטה. נסכם – ברוך רופא חולים.

שאולי בדישי ברחובות צילום מסך סטורי

שישי: יליד העיר רחובות, בוגר בימת הנוער השחקן המצליח אקי אבני, התארח בתוכניתה של אופירה אסייג, בתחילת הראיון הפתיעה אסייג שהיתה דלוקה על אבני בגיל 21. אבני בתגובה היה מופתע ונבוך ומה שנותר לו הוא לחייך מאוזן לאוזן.

אקי אבני ואופירה אסייג בשישי בערב

 

פפראצ'י השבוע מוקדש לישיבת מועצת העיר רחובות: בלבול השמות במקומות הישיבה, חבר המועצה שהגיע לאחר תקופה העדרות ארוכה ותנועות הגוף שתפסה המצלה.

השמות התבלבלו

חברי המועצה בפוזיציות מעניינות

חברי המוצעה רועי שרעבי, רוני באום, אסף אל בר, דניאלה ליבי, צביקה מדהלה

 

 

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *