בגלל מפגע תברואתי של בית החולים קפלן תושבים מסכנים את בריאותם

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בגלל מפגע תברואתי חמור של בית החולים קפלן תושבי שכונת חבצלת מסכנים את בריאותם מדי יום. בבית החולים מודעים לבעיה ומוסרים כי היא מטופלת. 

 

ציבור בית הכנסת הספרדי והאשכנזי ברחוב הגליל בשכונת חבצלת ברחובות, צועקים לעזרה בעקבות הצפה של ביוב, שלטענתם שייך לבית החולים קפלן. " מדובר במבני מגורים שבזמנו התגוררו בהם רופאי בית החולים" סיפר אחד התושבים והוסיף: " באותה תקופה בנו קו ביוב שמחובר לבית החולים קפלן ועד היום זה תחת פיקוחם.  ביום שישי שעבר הביוב הוצף, פנינו להנהלת בית החולים קפלן שמתנערת מאחריות למרות שזה שיך להם. בית החולים שלחו קבלן ביוב שעבד כאן אבל זה לא עזר כי כל הקו קרס. יש כאן שני בתי כנסת שמתפללים בו מדי יום שלושה מניינים, עשרות משפחות מגיעות וסובלות במיוחד בשבתות כשכולם מגיעים. לצערי כלום לא עוזר. בחירייה הריח יותר טוב ממה שיש לנו כאן, אנחנו סובלים ממזיקים כולנו סובלים ומבוגרים כאן מסכנים את חייהם מדי יום. המפגע לא מגיע לתוך בית החולים אלא רק אלינו התושבים. יו"ר ועד עובדי בית החולים קפלן, מנו מעודד, מתפלל איתנו, פנינו אליו שיעזור אבל גם הוא לא מצליח לסדר את הבעיה. היחיד שמנסה ממש לעזור הוא חבר מועצת העיר רחובות עו"ד שמואל בר דאנזאן אבל גם הוא נתקל באטימות".

 

מבית החולים קפלן נמסר בתגובה: "בית החולים צמוד לשכונת חבצלת, ואנו עושים מאמצים רבים להתחשב בתושבי השכונה, ולכן מצרים על אי הנעימות שנגרמה לתושבים. הסוגיה מוכרת ומטופלת במלוא האמצעים הנדרשים על ידי בית החולים, וצפויה להיפתר בימים הקרובים".

 

תזכורת לתחקיר חדשות רחובות ניוז שפרסמנו אתמול (שלישי) בנושא התנצחות מבישה בין בכירים בבית החולים קפלן.

מתוך התחקיר: "בית החולים קפלן ברחובות עבר משברים רבים במרוצת השנים, אולם השיא נרשם בשנה האחרונה וחתומים עליו יו"ר ועד העובדים מנו מעודד ומהצד השני המנהל האדמניסטריבי משה גרליץ שלאחר כתשעה חודשים בתפקיד צפוי לעבור מתפקידו ולנהל בית חולים קטן יותר. גרליץ כאמור מוערך בהנהלת כללית וכשהוא מונה רבים האמינו שיצליח, אולם מרגע מינויו נוצרו חילוקי דיעות בינו לבין ועד העובדים בהובלת מנו מעודד. המחלוקות כאמור פגעו בשירות שקיבלו המאושפזים".

פרופסור טריף בדר מנכ"ל בית חולים קפלן

המאבק כאמור תחת עינו של מנכ"ל בית החולים פרפסור טריף בדר שלא ממש משתלט על העניינים. כך למשל עובדים הועברו בין המחלקות ללא אישורו של מעודד, מאבק נוסף שנרשם היה בבנין האשפוז החדש, בגלל מחסור בתקנים הועד נקט בסנקציות והאשפה לא פונתה, סניתרים לא פינו לבנין החדש, המאושפזים בסופו של יום שילמו את המחיר הכבד.

מנו מעודד צילום רחובות ניוז
מנו מעודד צילום רחובות ניוז

השבוע החריף המאבק לאחר שמעודד שלח מכתב לפורום המנהלים, הזהיר את כולם שלא להשמע להוראותיו של גרליץ והודיע על ביטול יום הגיבוש: "מנהלים במערך האדמיניסטרטי שלום. משה גרליץ הועבר מתפקידו ואינו מנהל את עובדי קפלן ולא ראוי לכם העובדים" כתב מעודד בפנייתו לפורום והוסיף: " משה אינו ראוי לנהל עובדים שלנו ועליו ללמוד הרבה בניהול. משה פגע בעובדים שלנו במספר אירועים ללא התחשבות ברגשותיכם ועל כן אבקש לבטל כל הזמנה שלו ולא להתייחס לבקשותיו, נאחל לו הצלחה בבי  החולים לווינשטיין. הגיבוש של פורום זה נידחה ליום אחר ויתבצע עם מנהל חדש שראוי לכם כעובדים מסורים".

 

חדשות רחובות -כוחות משטרה בבית חולים קפלן צילום רחובות ניוז - רחובות ניוז
חדשות רחובות -כוחות משטרה בבית חולים קפלן צילום רחובות ניוז – רחובות ניוז

מבית החולים נמסר: "לאחר כשנה בה משה גרליץ מילא תפקידו נאמנה בבית החולים קפלן, הוא עובר לתפקיד ניהולי בכיר בבית חולים אחר".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *