בהצלחה! זהר בלום הכריז על הקמת יחידת NSO בצה״ל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בטקס מרגש הכריז היום מ״מ ראש העיר זהר בלום על הקמת יחידת NSO בצה״ל שבה ישרתו נערים ונערות בעלי צרכים מיוחדים מבית הספר לוטם
הבוקר ,אף עין לא נשארה יבשה, ברחבת המסדרים של מחנה רחבעם-פיקוד העורף ברמלה.

תלמידי ותלמידות י״ב, בית ספר ׳לוטם׳ ברחובות המיועד לבעלי צרכים מיוחדים ,עברו תהליך חיול, קיבלו את מדי צה״ל והוכרז על הקמת יחידה חדשה במיוחד עבורם בשם NSO. שמה של היחידה שתפעל במסגרת פרויקט ״גדולים במדים״ של עמותת ״יד לילד המיוחד״ הוא על שם חברת NSO המוכרת כמפתחת לוחמת סייבר המובילה בעולם ומעניקה מימון לפרויקט.

הקמת היחידה שבה ישרתו בהתנדבות מידי שבוע תלמידים ותלמידות בעלי צרכים מיוחדים היא פרי שיתוף פעולה מיוחד בין עיריית רחובות, משרד החינוך, עמותת יד לילד המיוחד בראשות האלוף במיל׳ גבי אופיר , פיקוד העורף בראשות מפקד פיקוד העורף האלוף אורי גורדין וחברת NSO בראשות המנכ״ל שלו חוליו.

התלמידות והתלמידים עלו לבמה זה אחר זה, קיבלו את מדי צה״ל החדשים שלהם וזכו לקבלת פנים מרגשת ע״י שני אלופי צה״ל, האלוף במיל׳ ויו״ר עמותת ״יד לילד המיוחד״ גבי אופיר, מפקד פיקוד העורף האלוף אורי גורדין ומנכ״ל NSO שלו חוליו.

מ״מ ראש העיר זהר בלום שנשא ברכה לתלמידים :״מדובר באירוע החשוב והמרגש של השנה במערכת החינוך בעיר. הרבה יותר מכל פרס. חברה מתוקנת דואגת קודם כל לבעלי הצרכים המיוחדים ואני שמח שניתנה לי הזכות לפעול בנושא. הקמת היחידה היא עוד צעד חשוב מאוד לשילובם של בעלי צרכים מיוחדים בחברה. אני מודה במיוחד לאלוף במיל׳ גבי אופיר יו״ר עמותת ״יד לילד המיוחד״ על העבודה המדהימה שהוא עושה למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים. בנוסף, זכיתי להכיר את מנכ״ל NSO שלו חוליו שהחברה שבבעלותו תורמת לא רק לביטחון המדינה אלא גם לחברה הישראלית. כאן המקום לציין את עבודת הקודש שעושה מנהלת בית הספר ׳לוטם׳ תמר דוד, בלעדיה כל זה לא היה קורה. אני מאחל לתלמידות והתלמידים שירות מהנה ביחידה החדשה בצה״ל. אני גאה בכל אחד ואחת מכם״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *