בהצלחה לאבי פיטרו שמסיים את תפקידו ומסכם כמעט עשור

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בהצלחה למנהל הרשות לביטחון קהילתי – עיר ללא אלימות אבי פיטרו שמסיים את תפקידו לאחר כמעט עשור.

בהודעתו סיכם: "בימים אלו אני מסיים את עבודתי בעיריית רחובות / החברה העירונית רחובות לאחר תקופה של 9.5 שנים. בהסתכלות לאחור פתאום אני מבין את המשמעות הרבה של העשייה יחד ועד כמה הייתה זו תקופה ארוכה יחסית (עבורי) לעבוד כאן איתכם. נפלה בחלקי הזכות להקים ולפתח מחלקה חדשה שהלכה וצמחה עם השנים הן במגוון המענים והפעילויות והן בכ"א איכותי ומיומן. הייתה לי הזכות לחלום ולהגשים, להקשיב לרבים כול כך, לבנות ולעשות יחד איתכם, הכרתי אותכם מכול קצוות העיר ומקשת עיסוקים רחבה ביותר, אנשי חינוך, רווחה, אכיפה וביטחון, הדרכה, פסיכולוגים, עובדי נוער, מתנ"סים ועוד ועוד…".

התיעוד המביך בישיבת המועצה נמחק ושל מי המרצדס שנתקעה בלי דלק
מ"מ ראש העיר זהר בלום ואבי פיטרו

הכרתי אוכלוסיות שספק אם הייתי נפגש איתם בדרכים אחרות ומכיר ולומד מהם ואיתם כול כך הרבה (דתיים וחרדים / קהילת יוצאי אתיופיה / אוכלוסיית המכורים ועוד), זכיתי לעבוד בעבודה משמעותית ומעניינית, קמתי כול יום בבוקר עם שמחה בלב וברק בעיניים חדור לעשייה הבאה, למשימה ומטרה חדשה שצריך לעשות בכדי לתת מענה לכם ויחד איתכם ולתושבי העיר".

"אני מסיים את תפקידי השבוע ובדרך ליעד הבא, מסתכל לאחור בגאווה רבה, הצלחתי להטמיע כמה דברים שלא היו לפני וימשיכו כנראה גם אחרי, ואלו רק מעטים:

מדרכי המוגנות בבתי הספר.
סיורי ערב / לילה בעיר לאורך השנה ובחופשות בפרט.
סיור לילה של מדורות ל"ג בעומר.
סיור ואיתור מכורים, הפנייה וטיפול לשיקום (גם זה בשיתוך עם גורמים רבים בעיר ומחוצה לה)
מענים ייחודיים במגזר החרדי (תוכנית מניעת פגיעות).
שת"פ נהדר ומיוחד עם האגף לשירותים חברתיים בכול הקשור למתנדבים ופעילות בשעת חירום.

לא הייתי עושה זאת ולא הייתי מצליח בלי השת"פ איתכם, גם עם ידענו לפעמים עליות ומורדות, דווקא מאלו למדתי ועל כך תודתי לכולם. אני יוצא מרחובות שהייתה עבורי בית שני בכול השנים האחרונות ופינה חמה תישאר בליבי תמיד.

אני חש כי אני יוצא אדם הרבה יותר טוב והרבה יותר מוכשר מאשר נכנסתי לכאן. לכם אני מבקש לאחל המשך עבודה פורייה ועשייה ברוכה והמשך, אתם כולכם אנשים מוכשרים שפגשתי ושמחתי לאסוף כעוד חברים לחיים ולמסע שאני עובר.

אני רוצה להודות לעובדים שלי ולצוות היקר לאורך השנים שבלעדיו לא הייתי מי שאני ומה שעשיתי בזכותם……. אני רוצה להודות תודה מיוחדת לשני אנשים יקרים שליוו אותי לאורך השנים ובלעדיהם לא הייתי עושה את שעשיתי, תודה לכם על הבחירה בי, תודה על האמון לאורך כול הדרך, הייתם ההשראה עבורי יום יום שעה שעה ובלי תמיכתכם המלאה לא הייתי עושה כאן כולם. תודה לכם: רחמים מלול ראש העירי וזהר בלום מ.מ וסגן ראש העיר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *