בטעם חמוץ מתוק: מכבי שעריים נפרדה מהליגה הלאומית חרף הניצחון על ירושלים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בצירוף מקרים נדיר שתי הקבוצות שהתמודדו ביניהם מכבי שעריים והפועל ירושלים ירדו בתום תשעים דקות לליגה א'.משה פרימו :" לא זכור לי דבר כזה"

עכשיו זה רשמי למרות שהכתובת הייתה רשומה על הקיר כבר תקופה ארוכה אבל היום (שישי) הוגשפנקא הסופית הגיעה דווקא אחרי אחרי שחניכיו של אופיר חיים השיגו ניצחון ביתי על הפועל ירושלים 1:2 שבסיום לאור התוצאות של יריבותיה לתחתית נקבע ששעריים תשחק בליגה א' כאשר היא לוקחת יחד עמה את אותה הפועל ירושלים,שנוצחה בסיום ורק נס בלתי צפוי יכול להשאיר אותה במחזור האחרון ,היות והיא לא תלויה בעצמה.
בסיום הודו אוהדי הקבוצה לשחקנים ואף מחו להם כפיים לאות תודה על העונה האחרונה, אותם שחקנים שהתרגשו מהמחווה המרגשת הזילו דמעה בצער.
כבר מהדקות הראשונות ראינו קבוצה אחת על כר הדשא והיתרון לא איחר לבוא זה קרה כעבור 10 דקות מפתיחת ההתמודדות אותה הוציא השופט זיו אדלר , המגן השמאלי ים ששון מהבולטים במשחק השיג כדור עבוד באגף שמאל בעזרת הרבה נחישות, והעביר למרכז הרחבה לעברו של אילן רנקביץ’ שלא התבלבל ובעט מתוך תיבת החמש לפינה הקרובה 0:1.
לא חולפים להם עשר דקות והשופט זיו אדלר הצביע על נקודה הלבנה אחרי ספק נגיעת של אחד משחקני ההגנה של האורחים ברחבה. נבו מזרחי ניגש לבעוט, אך בעט את הכדור לקורה השמאלית ומשם הכדור הורחק.
דקה 30 ושעריים הטובה במגרש מכפילה את ההיתרון
קרן של רנקביץ’ מימין מצאה את הראש של מזרחי, האחרון הסיט למרכז והבלם נדב מוניס המשיך מקרוב למרכז השער 0:2.
דקה 82, הפועל ירושלים צימקה ל-2:1: כדור קרן של האורחת הורחק והגיע לעבדי פרחאת אחרי ערבובייה, הקשר הצעיר בעט מספרת קשתית אדירה שנעצרה רק בחיבורים של מתן עמבר. 1:2

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *