ביקור השר החברתי: השר אלי כהן הגיע אל מרחב הסתדרות רחובות "דלתי פתוחה לכולם"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ביקור השר החברתי: שר המודיעין אלי כהן הגיע לפגישה עם יו"ר מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם במרחב רחובות.

 

לפני זמן קצר (שלישי) ביקר שר המודיעין אלי כהן (ליכוד) במרחב הסתדרות העובדים ברחובות. כהן הידוע לאחד ממובילי הדגל החברתי, נפגש עם יושב ראש המרחב עודד עמרם וסגנו חיים חסקי. בפגישה שוחחו על קידום זכויות העובדים וטיפוח מפעלים קיימים כפי שעשה כהן בעיר הדרומית דימונה, שם כזכור יצר כהן בהיותו שר הכלכלה אך בקדנציה האחרונה, אלפי מקומות עבודה בהקמת מפעלים חדשים ובסיוע למפעלים קיימים והדבר גרם להורדת אחוז האבטלה משישה עשר אחוזים לשישה אחוזים בלבד. כהן הבטיח להמשיך לשמור על קשר ולסייע ככל שיוכל וככל שיידרש לכך ולפני שעזב הצהיר שדלתו פתוחה לכל נושא שיוצג בפניו.

 

לחדשות רחובות אמר השר כהן" אני רוצה לומר לכם שיש לכם חבר בממשלה וכל מה שתרצו במגוון נושאים, אם זה בנושא כלכלה או הקמת מפעלים שאני מכיר היטב, תוכניות שתרצו לקדם בנושאי מעמד העובדים, אני מתחייב להגיע ולעשות הכל במסגרת תפקידי בממשלה כפי שעשיתי בשנים האחרונות. שמחתי להפגש עם חברי יושב ראש המרחב עודד עמרם וחברי סגנו חיים חסקי ומזכיר שדלתי פתוחה תמיד לכל מענה".

 

עמרם סיכם " אני מוקיר ומעריך את פועלו של השר החברתי אלי כהן שעובד ברמ"ח איבריו. סיכמנו להיות בקשר תמידי ושוטף ואני מודה לו מאוד על הביקור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *