בית המשפט שחרר את הגנב שנתפס על חם במרכז תקוותנו

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הזוי: בית המשפט שחרר את הגנב שנתפס אתמול על חם במרכז תקוותנו ברחובות. על גופו נמצאו 1390 ש"ח, עגילים, מברג ונייד. בעקבות המחדל הפגינו הבוקר הורי בית הספר.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/KPgFY0ln1Ut1OqigdgAMkX

בהמשך לפרסום הראשון בחדשות רחובות ניוז  טאנה רפאל סלם מרחובות, הוא החשוד שנתפס אתמול (שלישי) לאחר שמדריכה בבית הספר תפסה אותו על חם גונב. סלם כזכור ניסה להמלט תוך שהוא מצולם בסרטונים מזנק מעל גדר בית הספר צביה הסמוך, עובר אורח שהבחין במתרחש סייע לשומר בית הספר לעכב אותו, בתוך כך ריסס השומר על פניו גז פלפל אך גם זה לא מנע ממנו לברוח. כעבור זמן קצר ותוך פעילות מהירה של שוטרי תחנת רחובות, אותר סלם בתחנת אוטובוס ברחוב סמוך ונעצר. בחקירתו הודה שהיה במרכז תקוותנו אך הכחיש שגנב וטען כי הגיע לעשות את צרכיו.

אולפנא צביה צילום: רחובות ניוז

לפני זמן קצר הובא סלם לדיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. נציג המשטרה רס"ב דמיטרי שנקר ביקש להאריך את מעצרו בשישה ימים. במהלך הדיון צוין כי יש לו עבר פלילי בתחום גניבות רכוש.

סנגורו של סלם ביקש לשחררו בטענה כי הוא מתגורר בבאר שבע וביקש מבית המשפט שיסתפק בהרחקתו מרחובות. לאחר בחינת הדברים, הורה השופט גיל גבאי לשחררו למעצר בית בן חמישה ימים ואף הרחיקו ממרכז תקוותנו למשך שלושים יום. " המעשים המיוחסים לחשוד אינם מקימים שלעצמם עילת מעצר מסוג מסוכנות, גם עברו הפלילי של החשוד הכולל הרשעות בעבירות רכוש, אינו חמור ברמה שמצדיקה קבלת בקשה למעצר, כאשר פעולות החקירה שמבקשת היחידה החוקרת לבצע אינן בנות שיבוש על  ידי החשוד".

השופט גיל גבאי

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/KPgFY0ln1Ut1OqigdgAMkX

במרכז תקוותנו כאמור, לומדות כשישים תלמידות מבית ספר היסודי הצומח "בארי בשדה". בעקבות הבהלה שנוצרה, הורי התלמידות השביתו הבוקר (רביעי) את השעתיים הראשונות ויצאו להפגין בעיריית רחובות  אחת מהן אמרה לחדשות רחובות ניוז: " בנותינו לא הפקר, אתמול זה היה גנב, באותה מידה זה יכל להיות פדופיל או משהו חמור יותר", סיפרה האם בכעס וסיכמה: " לא יכול להיות שזרים יוכלו להכנס את שטח המרכז מבלי לעבור בדיקת. מנהל מחלקת החינוך החרדי מיכאל כהן הפסיק לענות לנו לטלפונים כי כנראה לא היו לו תשובות. לכן הגענו לעירייה והכרחנו את מיכאל לראות אותנו באמצעות זהר בלום".

 

מרכז תקוותנו צילום רחובות ניוז

ההורים כאמור נפגשו עם מ"מ ראש העיר זהר בלום המחזיק בתיק החינוך, בלום זימן אל הפגישה את מיכאל כהן שישמע ויישם את הוראותיו. בסיכום הדברים הוחלט שכבר היום תשלח העירייה קצין ביטחון שיתקן את כל הליקויים ויאפשר  את המשך הלימודים באופן מסודר ובטוח".

מ"מ ראש העיר זהר בלום
מ"מ ראש העיר זהר בלום

בלום: " בטיחות ילדינו זה א' ב', לא נקיים לימודים במסגרת זו או אחרת שיש בה ליקויים שכאלה. לאחר הפגישה, הוריתי לשלוח קצין ביטחון שיעדכן אותי לאחר שתוקנו כל הליקויים, ושכל הפתחים במבנה נסגרו. לא יהיו פשרות בנושא ביטחון ילדינו".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *