בלעדי! זוהר בלום מפרגן לרמי מדהלה ולסייעות גני הילדים אמר " בגלל הסכמי עבודה קיבוציים אנחנו מוגבלים בשכר".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

זוהר בלום ורמי מדהלה במסיבה

בלעדי: סגן ראש העיר מחזיק בתיק החינוך זוהר בלום השתתף אמש בערב גיבוש שנערך לסייעות גני הילדים יחד עם יו"ר הועד רמי מדהלה. בלום "כל ההישגים שלנו בחינוך בזכותכן!". 

אמש (שני) השתתפו כמאה ושלושים סייעות גני הילדים של העירייה בסיור בעיר העתיקה יפו שהסתיים בארוחה חגיגית במסעדה על שפת הים. את הסייעות הגיעו לברך יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה וסגן ראש העיר זוהר בלום.

בלום ומדהלה אמש

זוהר בלום " שנה הבאה אנחנו פותחים את גני הילדים עם 40.000 תלמידים עם 11.000 אלף תלמידים בגני הילדים. אני התחלתי את תפקידי עם 87 גני ילדים, השנה אנחנו עם 360 גני ילדים. תחשבו איך גדלנו, איך צמחנו והיום אתן רואות, לפני כעשור האולם הזה היה מספיק לגננות ולסייעות, השנה אם היינו צריכים להביא את כל הסייעות אז המקום הזה לא יכל היה צר מלהכיל את כולן. אבל העבודה היא סזיפית וקשה ויומיומית אבל החלק המשמעותי שאתן רואות בסוף השנה את הילדים המקסימים האלה את ההשקעה והעיר רחובות מובילה בתחום החינוך בכל המחוז בזכותכן! אז אנחנו נשתדל לעשות כמה שיותר ערבים כאלה, ימי כיף כמה שאנחנו נוכל לעשות, כי בשכר אנחנו מוגבלים, רמי מנסה הרבה מאוד לעסוק בזה ובהסכמי שכר שאנחנו מוגבלים, בדברים הקטנים אנחנו כן יכולים ואנחנו כן נעשה את הכל. אז תודה רבה לכן על הכל, בהצלחה לכולנו בהמשך עשייה חינוכית, השיגית ופוריה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *