בלעדי: עונש של חודש עבודות שירות בלבד לצעיר שתקף את חברתו וגרם לנזק

חדשות רחובות - בית משפט השלום ברחובות - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
בית משפט השלום רחובות
בית משפט השלום ברחובות

בלעדי: עונשו המגוחך של תושב רחובות בן 24 בגין תקיפת חברתו לשעבר בשתי הזדמנויות שונות הוא חודש מאסר בפועל שירוצו בעבודות שירות.

מכתב האישום המתוקן שהוגש בנובמבר 2016  נגד הצעיר בן ה-24 תושב רחובות עולה, כי ב- 20.08.15 בשעה 01:30 שהתה חברתו במועדון "התחנה" שבפארק המדע. הצעיר הגיע ברכבו אל המועדון וביקש ממנה שתצא החוצה. שיצאה הוא ביקש ממנה את מכשיר הפלא שלה אך היא סרבה להענות לבקשתו, הוא בתגובה הדף אותה בידיו. בהמשך משהצליח לקחת לה את הפלאפון הוא אמר לה שאם היא רוצה אותו בחזרה שתבוא לרכבו. חברתו נעמדה מחוץ לרכב כשהדלת הימנית הקדמית פתוחה, בשלב הזה הוא צבט אותה באזור החזה, דחף אותה, סגר את הדלת ונסע מהמקום. בהמשך הוא שבר לה את כרטיס הסים של המכשיר.

מקרה נוסף בו הואשם הצעיר אירע בתאריך 10.08.2015 עת הגיע הצעיר אל חנות "קסטרו" בקניון רחובות. הצעיר הגיע אל עבודתה ותפס את ידה השמאלית, הדף אותה וכתוצאה מכך נגרמה למתלוננת חבלה בדמות סימן כחול לבן.

מאז כתב האישום ביצע הצעיר תסקיר בשירות מבחן והיום (שני) שופטת בית משפט השלום ברחובות, אפרת פינק קבעה את עונשו וגזרה עליו חודש מאסר שיבוצעו בעבודות שירות, מאסר על תנאי למשך חצי שנה וצו מבחן למשך שנה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *