פרסום ראשון: במסגרת פשרה של תביעה ייצוגית נתרמו 40 קלנועיות לארגון נכי צה"ל

חדשות רחובות - הסכם פשרה - רחובות ניוז

פרסום ראשון: במסגרת פשרה של תביעה ייצוגית נתרמו 41 קולנועיות לארגון נכי צה”ל.

במסגרת תביעה ייצוגית שהגישו נגד .

, העותרים טענו במסגרת התביעה כי מטרו מוטור הפרה, לכאורה, את דיני התעבורה החלים על רישום ורישוי ראשוני של חדשים המיובאים ונמכרים על ידה, בכך כי איננה מספקת אפוד זוהר יחד עם כלי הרכב.

בנוסף, אין היא מספקת פס אדום מחזיר אור להדבקה על לוחית הזיהוי בכלי רכב דו- גלגליים חדשים הנמכרים על ידה, על אף שהרוכש משלם, לכאורה, עבור פריטים אלו במסגרת רכיב הוצאות הרישוי.

חדשות רחובות – מדור תחבורה רחובות – רחובות ניוז

התביעה כאמור הוגשה בשנת 2016.

מטרו מוטור דחתה את טענות העותרים.

לבסוף, במסגרת הסכם פשרה אשר קיבל תוקף של פסק דין, הסכימו הצדדים בין היתר כי, מבלי שאף צד יסכים ו/או יודה בטענה, דרישה, אחריות או חבות כלשהי, מטרו מוטור תתרום , קולנועיות אשר שווין הכולל עומד על כ-380,000 ₪.

שופט בית משפט המחוזי בתל אביב, השופט רחמים כהן אישר את הסכם הפשרה וברך את הצדדים: “המשיבה תשלם את סכום הפשרה על דרך של העמדת תרומה של קולנועיות אשר שווין הכולל והמצטבר עומד על סך של כ- 380,000 אלף שקלים, התרומה בתוך 90 יום מהמועד בו הקולנועיות יגיעו ארצה”.
בהתאם לכך, השלימה מטרו מוטור את התרומה לארגון נכי צה"ל במהלך חודש אפריל 2021.

מחברת מטרו מוטור נמסר: ”במסגרת הסכם הפשרה שהושג בקשר עם התביעה הייצוגית, סוכם שנתרום קולנועיות בסכום של 380 אלף ש"ח לארגון נכי צה”ל. תרומה זו בוצעה והושלמה בחודש אפריל 2021. יש לציין שהחברה תורמת לגופים רבים במהלך השנים והתנאי שלנו לביצוע התרומה הוא ששם החברה לא יוזכר כתורמת. אולם, במקרה זה נאלצנו לפרסם את הסכם הפשרה אליו הגיעו הצדדים על פי חוק”.

חדשות רחובות – עו"ד קארין ברגינסקי – רחובות ניוז

במסגרת פשרה בין הצדדים סוכם כאמור בהצעת כי הסכום שחושב לפי מכירת האופנועים נאמד על 380 אלף שקלים, הסכום כאמור לא יישלח לרוכשים אלא חברת מטרו מוטור תתרום בסכום 40 קולנועיות לארגון נכי צה"ל.

שופט בית משפט המחוזי בתל אביב, השופט רחמים כהן אישר את הסכם הפשרה וברך את הצדדים: "המשיבה תשלם את סכום הפשרה על דרך של העמדת תרומה של קולנועיות אשר שווין הכולל והמצטבר עומד על סך של כ- 380,000 אלף שקלים, התרומה לקרן נכי צה"ל בתוך 90 יום מהמועד בו הקולנועיות יגיעו ארצה".

 

חדשות רחובות – קולנועית של חברת מטרו מוטור צילום באישור ומתוך אתר החברה – רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *