"בני נרצח פעמיים, פעם אחת ע"י בחורה מסוכנת ופעם שניה במסיבה בנובה"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בקרוב גזר דין לנאשמת בתלונת שווא נגד נרצח במסיבת נובה- השבת השחורה. אם הקורבן: "הבן שלי נרצח פעמיים, פעם אחת נרצחה לו הנפש ע"י אותה בחורה מסוכנת , ופעם שנייה רצח פיזי במסיבה בנובה". עו"ד הנאשמת: " משתתפים בצער המשפחה ובתקווה שבית המשפט יאמץ את המלצות שירות המבחן". 

 

לאחר דיון אמוציונלי שהתנהל אמש בבית משפט השלום ברחובות, מסתמן כי בחודש הבא ייגזר דינה של עמית אבוקרט בת שהגישה למשטרה תלונה כוזבת בגין אונס נגד עמית מגנזי ז"ל, שנרצח במסיבה בנובה בשבעה לאוקטובר-השבת השחורה.

עמית אבוקרט, צילום: באדיבות אתר פוסטה
הנאשמת עמית אבוקרט, צילום: באדיבות אתר פוסטה

כנגד אבוקרט הוגש כתב אישום לבית משפט השלום ברחובות לפיו, בדתה כי נאנסה באוהל על ידי עמית מגנזי ז"ל, בזמן בילוי בחוף פלמחים. מכתב האישום עולה כי בחודש אוקטובר 2018 בילו אבוקרט, מגנזי וחבריהם לכיתה י"ב בחוף פלמחים. אבוקרט סיפרה כי מגנזי ניגש אליה לאוהל, ביקש לנשק אותה, הניח את ידו על ברכה אך היא התנגדה והוא חדל ממעשיו.

עמית מגנזי ז"ל תמונה באדיבות המשפחה
עמית מגנזי ז"ל תמונה באדיבות המשפחה

במסגרת החקירה נחקר מגנזי תחת אזהרה בחשד שביצע אונס לכאורה ומעשה מגונה באבוקרט. לאחר החקירה שוחרר מגנזי בתנאי ערבות והרחקה. במהלך חקירת המשטרה, זומנה אבוקרט לחקירה נוספת במהלכה חזרה בה מדבריה והודתה כי בדתה את סיפור האונס ומסרה תלונה כוזבת. בחודש ינואר 2023 אישר בית משפט השלום ברחובות הסדר טיעון, לפיו אבוקרט הודתה והורשעה וצפויה לשלם פיצוי כספי בסך 10,000 ש"ח.

ענת גולדשטיין מגנזי באדיבות המשפחה
ענת גולדשטיין מגנזי באדיבות המשפחה

 

אמו של עמית מגנזי ז"ל, עו"ד ענת גולדשטיין מגנזי, אמרה לחדשות רחובות ניוז: "  עמיתי שלי נפל קורבן בידי בחורה מסוכנת, אשר התלוננה עליו בתלונת שווא בגין אונס. בנוסף , אותה בחורה מסוכנת, פתחה חשבון אינסטגרם פיקטיבי בשמו של עמיתי, ושלחה הודעות מאיימות אל עצמה, כאילו עמיתי שלח לה. אני באה היום וקוראת למערכת המשפט להוציא לאור את האמת , ולפעול ע"פ שיקולי צדק. הבן שלי נרצח פעמיים, פעם אחת נרצחה לו הנפש ע"י אותה בחורה מסוכנת , ופעם שנייה רצח פיזי במסיבה בנובה. על מערכת המשפט להרשיע את הבחורה המסוכנת הזו, כי היא מהווה מסוכנות הן למגדר הנשי והן למגדר הגברי. לולא חוקרי המשטרה היו חדים ותופסים בזמן את עלילת הדם אשר העלילה על עמיתי, אזי הוא היה יושב בכלא על לא עוול בכפו. יש למצות את הדין עם אותה בחורה מסוכנת למען יראו וייראו, שכן חיי אדם מוטלים על הכף !!!!!".

עו"ד ניר רוטנברג צילום: אלון גרגו

עו"ד ניר רוטנברג שמייצג את משפחת מגנזי: "חבל שאת שנותיו האחרונות חי הלקוח שלי בצל העלילה השפלה שהעלילו עליו. יש למצות את ההליך הפלילי במלוא החומרה כלפי אותה צעירה שפגעה בלקוח שלי ובכל מתלוננת אחרת שתגיע להתלונן על פגיעה בה. לולי הדרכנו את הלקוח כיצד להתמודד בחקירה וכיצד להאבק על חפותו יתכן שהמצב היום היה שונה לחלוטין. מדובר בנזק עצום שיכול היה להגרם לו לולא התערבותנו".

עו"ד רותם טובול באישורה
עו"ד רותם טובול באישורה

עו"ד רותם טובול שמייצגת את הנאשמת עמית אבוקרט:" מדובר במי שעשתה תהליך שיקומי משמעותי, הביעה חרטה לאורך כל הדרך, הן במשטרה והן בבית המשפט. לאחר דיון אמוציונאלי נשמעו בבית המשפט טיעונים שמחזקים את הטענות שלנו. אנחנו משתתפים בצער המשפחה ובתקווה שבית המשפט יאמץ את המלצות שירות המבחן".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *