בעקבות מות הנער: זהר בלום הנחה את צוותי החינוך בעיר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בעקבות מותו הטראגי של הנער מידן מרדכי קלר ז"ל, זהר בלום העביר הוראה לכלל צוותי ההוראה בעיר להסביר על הסכנות הטמונות בסיגריות אלקטרוניות

 

הלב נשבר בעקבות לכתו בטרם עת של מידן מרדכי קלר ז"ל, שחגג לפני שלושה ימים את יום הולדתו ה- 16, נפטר לפנות בוקר בטרם עת כתוצאה מקריסת ריאותיו בעקבות ניתוקו ממכשיר האקמו במרכז הרפואי שניידר.

מידן קלר

מידן מרדכי ז״ל נולד ברחובות, למד בבית ספר היסודי הרצוג, בחטיבת הביניים קריית החינוך רון ארד ובכפר הנוער עיינות.

הערב (מוצ"ש), זהר בלום, מועמד לראשות העיר ומחזיק תיק החינוך בעיר, העביר הנחיות מפורטות לכלל צוותי החינוך בעיר לקיים מעגלי שיח בנושא הסכנות הטמונות בשימוש בסיגריות אלקטרוניות בפרט וההשלכות של העישון ככלל.

קו פתוח בנושא מיניות ומגדר- לראשונה בעיר - חדשות - רחובות ניוז
זהר בלום ואפרת צוקרמן

בלום צירף לעיונכם חומרי הסברה וסרטונים מעודכנים בנושאים הנ"ל מתוך מערכת ה- Safe school שרכשנו לכלל תלמידי רחובות ביוזמת מינהל החינוך העירוני בראשותה של אפרת צוקרמן:

https://www.safe-school.co.il/v/73

 

מ"מ ראש העיר רחובות זהר בלום

מועמד לראשות העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום אמר: "דיברתי עם ריני, אימו של מידן ז"ל, במהלך השבת. מסרתי לה את תנחומיי הכנים ותיארתי לה את האבל הגדול שירד על עירנו בעקבות לכתו של מידן. ריני ביקשה ממני סיוע בקבורת בנה ברחובות ואני אעשה ככל שביכולתי במטרה לעזור לה. כמו כן, כאבא לשתי בנות וכאיש ציבור אשר ראה במו עיניו מקרים טראגיים דומים לזה, אני קורא לכלל ההורים לגלות עירנות במטרה שנמנע יחדיו את המקרה הבא ושאף אחד לא יחווה אובדן איום שכזה".

יהי זכרו ברוך לעולם ועד.

תגובות