בפעם הרביעית ברציפות:פרויקט רפואה על הבר נפתח רשמית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
ראש עיריית רחובות רחמים מלול יחד עם מנהלת מרכז רפואי קפלן-הרצפלד ד"ר שרית אבישי אלינר

מאות משתתפים בפרויקט “רפואה על הבר”.בבית הקפה דפנ'ס באזורים סנטר במעמד ראש העיר רחמים מלול, ד"ר שרית אבישי אלינר , מנהלת מרכז רפואי קפלן –  הרצפלד מקבוצת כללית, מ"מ ראש העיר זהר בלום,סגן ראש העיר יניב מרקוביץ חברי מועצת העיר, אסף אלבר,גיא צור אורית שרגאי,רוני באום

למעלה משלושים רופאים בכירים ועובדים פרא-רפואיים ותיקים מהמרכז הרפואי ‘קפלן’ ברחובות הגיעו הערב(שלישי) מחדרי הניתוח והמחלקות למקומות הבילוי ברחבי העיר. במהלך הערב השתתפו מאות של תושבים שנהנו מהרצאות מרתקות במגוון נושאים המעסיקים את כולנו בתחומי רפואה ובריאות.בבית קפה קונדיטוריה דפנ'ס הרצה ד"ר פנחס קסוטו מבית החולים קפלן על הפרעות קשב וריכוז ללמעלה מ-100 איש הגיעו לשמוע את הדברים המרתקים

כ-2500 איש נרשמו להרצאות הערב, בהתאם למשובים שהתקבלו בשנה שעברה, נוספו השנה נושאים חדשים והרצאות נוספות בנושאים קיימים. אי לכך במקומות הבילוי פנו לשכור שולחנות וכיסאות נוספים על מנת לענות על הביקוש הרב השנה. לא מעט בשל הרצאות במגוון נושאים רלוונטיים כמו למשל הצלת חיים, רפואה לגיל השלישי וטיפול חדשני בלב שלנו. וכמו בכל שנה,הרצאות על תזונת ספורט, בניית שריר, טעויות באימונים וכיצד ניתן להימנע מהן.

ד"ר פנחס קסוטו

הפרויקט הייחודי של עיריית רחובות והמרכז הרפואי ‘קפלן’- ‘רפואה על הבר’, חוזר זו השנה הרביעית ברציפות. הפרויקט מאפשר לתושבים לפגוש את אנשי הרפואה מאחורי שולחן הבר ולא מאחורי שולחן המרפאה, במקומות בילוי ברחבי העיר בהם השתתפו התושבים בשיחות מרתקות בנושאים שבחרו בתחומי הבריאות והרפואה, הנוגעים בחיים של כולנו.

האירוע הייחודי לרחובות – שכבר הועתק על ידי ערים ובתי חולים אחרים בישראל- מאפשר למשתתפים להרחיב את הידע שלהם בתחום הרפואה, במפגש של רופאים עם תושבי העיר רחובות, ומתן הרצאות ‘בגובה העיניים’ בדרך המנגישה את הרפואה ואת חידושיה לציבור הרחב. במפגשים אלה מתאפשר ללמוד על נושאים שרלוונטיים לכל אחד ואחת

ראש העיר, רחמים מלול: "פעם בשנה – כל העיר עוסקת ברפואה. רפואה על הבר היא עוגן נוסף של עיר המדע והתרבות. הערב הזה הוא אירוע ייחודי מסוגו ומצליח מאוד, המאפשר לתושבים להרחיב את הידע שלהם בתחום הבריאות, באמצעות מפגש בלתי אמצעי עם רופאים מומחים. עיריית רחובות והמרכז הרפואי קפלן מנגישים את הרפואה ואת חידושיה לציבור הרחב. אני מזמין את כל התושבים להרצאות מרתקות 'בגובה העיניים' בתחום הבריאות".

מחזיק תיק נוער וצעירים, אסף אל-בר: "הערב מציע שילוב מיוחד של בילוי והעשרה גם לצעירות וצעירים. רבות מההרצאות יתמקדו באספקטים בריאותיים של פיתוח קריירה ובנושא של הורות – שני תחומים מרכזיים בפעילותו של מרכז הצעירים. הפלטפורמה, מרכז הצעירים העירוני, ממשיכה להציע פעילויות מגוונות לצעירים בכל הגילאים".

מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד, ד"ר שרית אבישי – אלינר, הוסיפה כי: "ההצלחה הרבה של ערבי 'רפואה על הבר' בשנים קודמות משמשת תשתית מעולה להצלחתו של ערב זה וכי השנה נוספו נושאי הרצאות מגוונים שמטרתם לתת מענה לכל אחד על פי הצרכים ותחומי העניין שלו.אין ספק כי שיתוף הפעולה של קפלן עם עיריית רחובות מעניק למומחים המצוינים שלנו במה מכובדת ואיכותית להעברת ידע עצום בתחום הרפואה שיעשיר את תושבי רחובות."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *