ברכות: זוכת אות הנשיא לרגל יום האחות היא טיגיסט גלאי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

זוכת אות הנשיא לרגל יום האחות: טיגיסט גלאי, אחות ממחלקה ז' במרכז הרפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד מקבוצת כללית

טיגיסט גלאי, אחות ממחלקה ז' (תת-חריפה) במרכז הרפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד מקבוצת כללית, זכתה היום לקבל שיחת טלפון מפתיעה מד"ר הילה פוגל ממנהל הסיעוד במשרד הבריאות.

 

במהלך השיחה, אמרה ד"ר פוגל לטיגיסט שהיא נבחרה על ידי מנהל הסיעוד במשרד הבריאות להיות אחת מ-17 אחיות מכל המוסדות הרפואיים וקופות החולים בארץ שזוכות ב"אות הנשיא" לרגל יום האחות. בחודש מאי יתקיים טקס בבית הנשיא לציון יום האחות. טיגיסט המופתעת לא הצליחה להסוות את התרגשותה מהמעמד ומהזכייה.

טיגיסט גלאי, אחות במחלקה ז', המרכז הרפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד וזוכת אות הנשיא לרגל יום האחות: "לא ציפיתי לזה. הופתעתי לחלוטין ולא הבנתי למה אני צריכה להיכנס לשיחה עם מנהלת הסיעוד. לא חשבתי שזה יקרה, אני מאוד מתרגשת. הגעתי בכלל בשביל לקבל משמרת, הספקתי רק לעדכן את בעלי. הוא פרגן ואמר שהוא יודע שזה מגיע לי".

דורית כהן, מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד: "טיגיסט משמשת כאחות מוסמכת אקדמאית במחלקה תת-חריפה, המטפלת בחולים אשר נשלחים ממחלקות פנימיות וכירורגיות בבתי חולים כלליים להמשך טיפול ושיקום תפקודי, לאחר מחלה קשה או ניתוח. מדובר במטופלים מורכבים ביותר, ובמסגרת תפקידה, מקפידה טיגיסט לשמור על סטנדרטים מקצועיים גבוהים ביותר, ולצד זאת להפגין חמלה ואנושיות כלפי המטופלים השונים במחלקה. היא עושה תפקידה בצורה הטובה ביותר, ועל כן שמחנו שהמלצתנו התקבלה והיא נבחרה לזכייה באות הנשיא. זהו כבוד רב עבורה ועבור הרצפלד".

קרדיט צילום: יפעת נח לוין
בתמונה מימין לשמאל: טטיאנה לוזובסקי- סגנית אחות אחראית במחלקה ז', טיגיסט גלאי ודורית כהן – מנהלת הסיעוד של הרצפלד

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *