גאווה עירונית: יחידת השיטור העירוני במקום הראשון בישראל!

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בהמשך לפרסום הראשון בחדשות רחובות ניוז: הערב – גאווה עירונית ביחידת השיטור העירוני שזכתה במקום הראשון בישראל!

במעמד השר לביטחון פנים עמר בר לב ומפכ״ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, הוענק הערב הפרס הראשון- מענק בסך של 100,000 ש״ח לעיריית רחובות לצורך הפעלת השיטור העירוני ותעודה המעידה על ההישג הגדול.

 

יחידת השיטור העירוני פועלת לשמירה על הביטחון והסדר ולהגברת האכיפה בתחום עיריית רחובות, והיא מורכבת מפקחים של אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני ומשוטרים במשטרת רחובות.
על מנת לעמוד בסטנדרטים גבוהים של שירות לאזרחים, היחידה כפופה לביקורת של המשרד לביטחון פנים ושל המטה הארצי במשטרת ישראל.
לפני כחודשיים התקבלו תוצאות דוח בקרה משותפת לשנת 2021 שערך מדור שיטור עירוני במטרה הארצי של המשטרה ומנהלת מערכי אכיפה במשרד לביטחון פנים. בדו״ח נבדקו פרמטרים רבים בהתאם למודל בקרה מפורט ובהם- עמידה ברמת שירות, אופן הטיפול בפניות המוקד העירוני, אופן הטיפול בפניות למוקד 100, עמידה ביעדים עירוניים ומשטרתיים, רמת ציוד וכלים, מבנה הפעלת עובדים ופעילות היחידה ועוד.
הציון שקיבלה יחידת השיטור העירוני ברחובות הוא 100 (!!), מה שמעמיד אותה בצמרת רשימת היחידות לשיטור עירוני מכל רחבי הארץ.

הערב, במעמד מפכ״ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, הוענק הפרס הראשון- מענק בסך של 100,000 ש״ח לעיריית רחובות לצורך הפעלת השיטור העירוני ותעודה המעידה על ההישג הגדול. את הפרס והתעודה קיבלו בשם העירייה מנהל אגף התנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני ליאור שוקרי ומנהל השיטור העירוני, ערן גיאת.

רחמים מלול ראש עיריית רחובות
רחמים מלול ראש עיריית רחובות

רחמים מלול, ראש העיר: ״אני מברך את עובדי היחידה על ההישג הגדול. אנו שמחים וגאים על חותם האיכות שהיחידה לשיטור עירוני קיבלה מהמדינה, המעיד באופן אובייקטיבי על שירות איכותי לתושבים בעיר בתחום הביטחון והאכיפה. אנו לא חוסכים במשאבים ליחידה זו, ונמשיך להשקיע באיכות החיים של התושבים ובשמירה על רמת שירות גבוהה בתחום זה״.

ליאור שוקרי מנהל אגף שיטור פיקוח ושילוט

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: ״אני גאה בפעילות הפקחים והשוטרים ונמשיך לשרת נאמנה את תושבות ותושבי רחובות. אני מבקש לציין את ערן גיאת, מנהל השיטור העירוני יחד עם אלכס שטרן, מפקד השיטור העירוני מטעם משטרת רחובות, ואת כל הצוותים, ותודה גדולה לראש העיר, רחמים מלול, ולדורון מילברג מנכ״ל העירייה על הגיבוי והתמיכה מאז הקמת היחידה ועד היום״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *