גמילה מאלכוהול – לבד או במוסד גמילה ייעודי?

לבד או במוסד גמילה ייעודי?קרדיט: Freepik.com

buypostil

לא מעט מכורים לאלכוהול מגיעים בשלב כזה או אחר בעת ההתמכרות להבנה כי הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה ולהתחיל תהליך גמילה. מיותר לציין כי התמכרות לאלכוהול עשויה להוביל לנזק ביחסים החברתיים, בבריאות, במערכת היחסים ועוד, כבר כבדים מנשוא וניכר כי הרצון בלהשתכר עד אור הבוקר ללא הכרה

הפך לרצון להתחיל חיים חדשים ונורמליים יותר.

מדובר למעשה בצעד הראשוני אל עבר תהליך הגמירה הארוך. עם כן, לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי מדובר בהתמכרות שקל להיפטר ממנה באופן עצמאי שכן,

בחלק לא קטן מהמקרים ניכר כי המצב הוא הפוך לחלוטין ולכן, ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי בנוגע לתהליך גמילה במוסד ייעודי אל מול תהליך גמילה המתבצע באופן עצמאי, כך שתוכלו להתאים את עצמכם לתהליך הרלוונטי ביותר עבורכם.

לבד או במוסד גמילה ייעודי?קרדיט: Freepik.com

 

הסכנות הטמונות בניסיון גמילה עצמאי

בעת בה אנו מדברים על אדם שמכור לאלכוהול, אשקר מפסיק את צריכת האלכוהול באופן פתאומי ללא הכנה מקדימה, ניכר כי הוא עלול לסבול מלא מעט תסמיני גמילה לא נעימים ומגוונים. מדובר בתסמינים לא פשוטים בכלל, כאלה אשר עשויים להימשך עד לפרק זמן של מספר שבועות.

על כן, ללא עזרה מקצועית וללא הטיפול התרופתי המתאים, ניתן לומר באופן חד משמעי כי תסמיני הגמילה עשויים להיות חמורים ביותר שכן, הפסקה פתאומית של אלכוהול עלולה להוביל בין היתר לפרכוסים, הזיות, חום גבוה ועוד מגוון רחב של תסמיני גמילה לא נעימים שאף אחד מאתנו לא היה רוצה להרגיש.

ההבדלים בין גמילה במוסד ייעודי לגמילה באופן עצמאי

כאמור, חלק לא קטן מכלל המכורים השונים מנסים להיגמל באופן עצמאי שכן, רוב רובם של אותם מכורים בוחרים שבסופו של דבר לחזור לשתיית האלכוהול בשלב הגמילה הגופנית, במטרה להעלים את התסמינים אותם הם חווים. לעומת זאת, בעת בה אותם מכורים בוחרים להיגמל בעזרת מוסד גמילה ייעודי, אין

לאותם מכורים את האפשרות לחזור ולצרוך אלכוהול, גם בעת בה התסמינים קיצוניים במיוחד. לכן, על מנת להבטיח כי אתם או לחילופין אחד מהאנשים הקרובים לכם יעבור את מחלת ההתמכרות, מוטב שתוודאו כי אתם פונים למרכז גמילה מקצועי ואמין, כזה שיענה על כלל הדרישות והבקשות האישיות שלכם.

מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס הוא מרכז המתעסק בין היתר בטיפול בהתמכרות לאלכוהול, מרכז אשר משקיע את מלוא המשאבים במטרה לגרום למכורים להשתקם.

 

 


		

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *