דריכות מרובה בשעריים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

במועדון מכבי שעריים מתכוננים למפגש בשישי מול מכבי הרצליה שעשוי לחרוץ גורלות . הבעלים אלדד פרי הבטיח 2000 שקל לכל שחקן במקרה של ניצחון,אוהד הקבוצה,אריה שאשא הגדיל לעשות והבטיח טיול לחו"ל במקרה שהקבוצה תחזור הביתה עם 3 נקודות.

מכבי שעריים ערכו היום (חמישי) אימון מסכם לקראת המשחק הגורלי של הקבוצה מול מכבי הרצליה באצטדיון הרצליה ביום שישי הקרוב ב-16:00 .
שעריים ,שכזכור מדורגת במקום האחרון בליגה ממנו נושרים לליגה השלישית,כשבאמתחתה 33 נקודות, יודעת שניצחון והיא תהייה תלויה רק בעצמה עד למחזור הסיום. במידה וחניכיו של אופיר חיים יחזרו הביתה ללא הנקודות .יהיה ניתן לומר כמעט באופן סופי שהכחולים איבדו באופן סופי את הסיכוי להישאר בליגה הלאומית וכך גם הדברים במידה והמשחק יסתיים בחלוקת נקודות שווה. במקביל, בשעריים ילטשו עיניים למפגש המסקרן בין הפועל ירושלים שבמקום ה-14 בליגה לבין נצרת עילית שמדורגת מתחתיה בטבלה. כאשר תוצאת תיקו באותה התמודדות יכולה מאוד לשרת את שעריים שתארח בעוד שבועיים את הפועל ירושלים.
הכחולים , שנלחמים על מקומם בליגה מגיעים למשחק החוץ מעודדים מהניצחון במחזור שעבר על נצרת עילית 1:4.אך, מודעים לעובדה שכל משחק מעתה ועד לתום העונה הוא עבורם סוג של גמר גביע .היות ואף אחד אחר לא יעשב עבורם את העבודה .ועל מנת לתת לשחקנים מוטיבציה העביר הבעלים אלדד פרי מסר לשחקנים דרך אנשיו באגודה ,כי במידה והקבוצה תזכה בשלוש נקודות ליגה בהרצליה הוא מבטיח מענק של 2000 שקל לכל שחקן . פרי ,לא היה היחידי שדירבן את שחקני שעריים לקראת הרצליה מחר.גם אוהד הקבוצה,אריה שאשא הבטיח לשחקנים טיול לחו"ל אם אכן ינצחו במשחק במסגרת משימת ההישרדות בליגה.
על פניו מסתמן שאופיר יעלה בהרכב דומה לזה שפתח במחזור שעבר .כאשר אלדר חסנוביץ' ועודד גביש הפצועים יעדרו. האחרון ,שאמור לעבור ניתוח בשבוע הבא בעקבות קרע במיניסקוס זכר לפציעה במשחק מול הפועל ראשל"צ.גמר את העונה.
חלק גדול מאוהדי מכבי שעריים יצאו מחר בהסעה מאורגנת למשחק החוץ הקריטי נגד מכבי הרצליה. ההסעה שתצא מרחבת תקוותנו בשעה 14:30(יש ליצור קשר טלפוני עם פיני וילקוביץ 0507901333) ניתנה בעזרתו האדיבה של סגן ראש העיר,מתן דיל ומיועדת לילדים ובני נוער שאין באפשרותם להגיע למשחק.על כך הנהלת מכבי שעריים מודה לדיל על העזרה והתמיכה למען האוהדים ועל תרומתו למען קידום התרבות והספורט עבור תושבי רחובות ועל כך ישר כוח.


אלדד פרי דירבן את השחקנים לקראת מחר מול הרצליה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *