דרך ארוכה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בעלי לקויות למידה רוצים ללמוד תואר/ הנדסאי ודי מבולבלים בנושא הלימודים. מרכז עתידים מקצה ערב במיוחד עברכם "דרך האבנים הקשות אל החול הרך" הרצאה בנושא מיצוי זכויות לבעלי לקויות למידה.

ביום רביעי הבא 12.7.17 בשעה 19:00 במרכז צעירים עתידים .שברחוב רמז 80 ברחובות תיערך הרצאה בנושא מיצוי זכויות לבעלי לקויות למידה .אותה יעביר מנכ"ל עמותת לשם לקידום ההשכלה הגבוהה של סטודנטים עם לקויות למידה,גיא פינקלשטיין..המשמש יעוץ וליווי לאנשים עם ליקויי למידה ומוגבלויות נוספות בדרכם לרכישת השכלה/השכלה גבוהה.
פינקלשטיין, אדם עם לקויות למידה מורכבות. נחשב למומחה בכל הקשור להנגשת השכלה גבוהה, מיצוי זכויות ושילוב חברתי ותעסוקתי – לילדים ומבוגרים עם מוגבלויות ולקויות שונות. את התואר הנ"ל הוא זכה מתוך החוויה האישית והפרטית שלו כאדם שלחם כל חייו להכרה ביכולותיו, מיצוי זכויותיו וערכו.
על אף האתגרים שבדרך,
עם כל הקשים שבדרך הוא בעל תואר שני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל- אביב, בוגר בית הספר לפסיכותרפיה באוניברסיטה העברית ובעל הכשרה ענפה בניהול ארגונים חברתיים..

גיא פינקלשטיין . דרך האבנים הקשות אל החול הרך
כיהן כמנכ"ל עמותת 'לשם' כ-16 שנים, במהלכן הוביל את מהפכת הנגישות להשכלה גבוהה בישראל. יזם י חקיקה, פיתח והקיים בסיוע הצוות כ-50 מרכזי תמיכה לסטודנטים עם לקויות למידה ומוגבלויות נוספות, המשרתים כ-20,000 תלמידים מדי שנה.
פינקלשטיין , יזם חברתי בכל רמ"ח אבריו ולוחם בלתי נלאה למען מיצוי זכויותיהם של כל האנשים עם מוגבלות באשר הם.
את כל החוויה האישית, הידע הרב, הקשרים העמוקים שלו עם אנשי מפתח בחברה הישראלית הוא , אני מעמיד לרשותכם — כיועץ, מלווה תהליכים ומרצה.

להרשמה ופרטים נוספים
בת שבע 08-9314803 ן שירת 08-9314810
ההשתתפות ללא עלות בהרשמה מראש

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *