הבא בתור הוא סוס: נוער חוויות גבירול-ההולנדית סיים בהצלחה קורס רכיבה על סוסים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

במסגרת פעילות ייחודית לנוער רשת חוויות, התקיים קורס רכיבה על סוסים, כחלק מפעילויות שבוחר הנוער מידי שנה. "ראינו מעבר מחוסר שליטה לשליטה מוחלטת", אומר מולו זימרו, רכז הנוער

בשבוע שעבר הסתיים קורס ייחודי לרכיבה על סוסים, שנועד עבור נוער חוויות גבירול-ההולנדית. הקורס התקיים מדי שבוע, במשך 3 חודשים וכלל למידה והכירות עם סגנונות האופי של הסוסים, רכיבה נכונה, טיפולים, הובלה ושליטה ועוד. "עבורנו התהליך היה מדהים. ראינו את הלמידה של הנערים ואת השיפור", מספר מולו זימרו, רכז הנוער בגבירול-הולנדית, "מתחילת הקורס ועד סופו ראינו הבדלים עצומים ממעבר של חוסר שליטה לשליטה מוחלטת וכמובן כל הנערים קיבלו תעודות סיום קורס". את הקורס העביר במסירות צוות חוות אורוות נען – אילוף סוסים ורכיבה.

הפעילות התקיימה הודות לשיתוף פעולה של רשת חוויות רחובות והאגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, בהובלת אור שמני, עובדת סוציאלית במחלקת הנוער של האגף. "שיתוף הפעולה התחיל לפני שנתיים ובמשך תקופה זו הבאנו לנוער פעילויות וקורסים מגוונים, כגון טיול אופניים, ערבי פיצה, פעילויות חוץ, קורס רכיבה על סוסים ועוד", מוסיף זמירו. "המטרה היא לתת לנוער פעילות מלמדת ומאוד משמעותית, שהם יתחברו אליה. הרעיון הא ללמד את הנוער שליטה ודחיית סיפוקים, כישורים חברתיים וכישורי חיים, בכל שלב הנוער היה שותף לבחירה של הפעילות ובאופן זה, מידי שנה, הבאנו דברים מגוונים ומעניינים שהם בעצמם בחרו" , אומרת שמני.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *