הבעל המרחם: לאחר שניסתה להתנקש בו הוא שכנע את השופט לשחררה ממעצר

חדשות רחובות - פרשת מות הפעוט: הורי הפעוט שוחררו הוסר החשד לפלילים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הבעל המרחם:  הוציא צו הרחקה לאחר שרדפה אחריו ברכבה וניגחה את רכבו שלוש פעמים, אך הוא בכל זאת הגיע לדיון לשכנע את השופט לשחררה ממעצר. "אנחנו אנשים נורמטיביים, אני טייס והיא בעלת תואר שני". 

 

שופט המעצרים התורן בבית משפט השלום בראשון לציון,   הישאם אבו שחאדה, נתקל בסיטואציה חריגה, כאשר הבעל שהתלונן נגד אישתו הופיע בדיון, התחנן ונפל על ברכיו רק כדי שאישתו תשוחרר ממעצר. הסיפור כאמור התרחש ביום שני שעבר, לאחר שהבעל פתח בהליכי גירושין ואף הוציא מבית משפט צו הרחקה ממנו. הוא לקח את בנותיהן המשותפות, לפתע הבחין ברכבה של אישתו שרדפה אחריהם, במהלך הנסיעה היא ניגחה את רכבו שלוש פעמים. האישה נעצרה ונשלחה לכלא נוה תרצה בו שהתה בליל הסדר. במקביל נשלחה להסתכלות פסיכיאטרית שקבעה כי היא אינה זקוקה לטיפול. לפני זמן קצר נערך הדיון השני בעניינה, לצד משפחתה התומכת, עמד בעלה שביקש מהשופט אבו שחאדה לשחררה".

מטוס: אילוסטרציה, צילום רחובות ניוז
מטוס: אילוסטרציה, צילום רחובות ניוז

" אני טייס באל על, היא בעלת תואר שני, אנחנו לא אמורים להיות פה, היא עשתה מעשה חמור, היא רדפה אחריי ונכנסה בי שלוש פעמים. השגתי הרחקה קשה מאוד, בימ"ש השתכנע והיא הורחקה ממני ומהבנות ומהבית 500 מטר כולל איסור יצירת קשר אלא במרכז קשר. הילדות שלה, האח שלה, כולנו דואגים לה וחושבים שהיא צריכה טיפול".

השופט השתכנע מדברי הבעל והמשפחה והורה לשחררה בתנאים: "הגענו לנקודה שבה הדעת נותנת שאת יתר פעולות החקירה ניתן לבצע כאשר החשודה משוחררת בתנאים מגבילים".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *