הדרך הקלה להפוך מפגש צוות משעמם למרהיב

buypostil

קרדיט תמונה FREEPIK

לעתים מעסיקים נתקלים בצוות עובדים, לפחות בחלקו, שמעדיפים להימנע מלהשתתף בפגישות, הוא להיות מעורבים בעסק יותר מדי. לרוב הדבר מביע על חוסר שביעות רצון. מכיוון שהעובדים הם המשאב הכי יקר לכל עסק, חברה או ארגון – המעסיקים חייבים לחשוב על דרכים לשיפור המצב. אחת הדרכים לייעול המצב בא לידי ביטוי בהפעלה של האפי האוור לעובדים. על כל זה ועוד תוכלו לקרוא בהמשך המאמר.

מה הדרך הקלה להפוך מפגש צוות משעמם למרהיב? באמצעות שוברי קרח

על השאלה החשובה – "מה הדרך הקלה להפוך מפגש צוות משעמם למרהיב?", נשיב, כי קודם כל יש לשבור את הקרח, בהיבט של חוסר שיתוף הפעולה של העובדים, בפרט אם חלק מהם עובדים מהבית. קיימות המון דרכים לשבירה של הקרח, חלקן יעילות יותר, וחלקן יעילות פחות, כאשר המכנה המשותף של כולן בא לידי ביטוי בכך שכל הדרכים הללו עשויות לשרת את כולם שירגישו בנינוחות, חלק אינטגרלי מהמערכת, ויהיו מעורבים יותר בהתנהלות העסקית. אחד משוברי הקרח הטובים ביותר הוא HAPPY HOUR. שעת השתייה מייצרת חוויה ניכרת אף להיכרות ולחיבור הקשר בין ההנהלה לבין צוות העובדים. במהלך שעת השתייה החופשית העובדים והמנהלים עשויים להתנתק לזמן מוקצב מראש מחיי השגרה הבנליים של העבודה, ולהעמיק את הקשרים. כאשר הקשר בין ההנהלה לבין העובדים יתהדק, יהיה אפשר ליצור יחסים הרמוניים בניהם, מה שבהכרח יביא לתפקוד חיוני יותר של בית העסק.

מה הדרך הקלה להפוך מפגש צוות משעמם למרהיב? באמצעות שבירת השגרה

שחושבים לעומק על השאלה – מה הדרך הקלה להפוך מפגש צוות משעמם למרהיב"?, אי אפשר שלא להביא בחשבון את שיטת ההצג והדבר. שיטה זאת מעודדת את העובדים להוציא החוצה את האישיות שלהם, את מה שמניע אותם ואת הדברים שמשמעותיים להם מכל במקום העבודה. לא כל עובד מסוגל להתחבר לשיטה זאת, ולכן על צוות ההנהלה ללכת צעד אחד קדימה בשיטה, ולנקוט בקלף האס – להנהיג נוהל של HAPPY HOUR. מכיוון שהעובדים עושים מדי יום את אותה העבודה, השגרה עשויה לשחוק אותם, ויש לעזור להם לצאת ממצבי השחיקה. באמצעות האפי האוור העובדים שלכם יחוו הפוגה מרעננת, שכה חיונית להמשך התפקוד שלהם, מה שבהכרח יגביר את התפוקה שלהם בעבודה. מדובר במהלך שהוא WIN WIN לשני הצדדים. העובדים יהיו יותר שבעי רצון, ישברו את השגרה; ואילו אתם תהיו מרוצים מתפוקה יצרנית יותר, ומרווחים גדולים יותר של בית העסק שלכם.

מה הדרך הקלה להפוך מפגש צוות משעמם למרהיב? באמצעות יצירתיות

בבואנו לדון בשאלה – "מה הדרך הקלה להפוך מפגש צוות משעמם למרהיב"?, נחשוב על העובדה המצערת, שלאורה העובדים שלכם אינם מתלהבים לקחת חלק בפעילות השוטפת של העסק. אתם תמיד יכולים לארגן ישיבת חירום, ולנסות להלהיב אותם. אבל השגרה נותנת את אותותיה, וסביר להניח שלא תוכלו להניע אותם לכדי פעולה. הדרך המושכלת לצאת "מהפלונטר" הזה, היא באמצעות יצירתיות. יצירתיות היא המפתח פה. ואחד הביטויים שלה היא לאפשר HAPPY HOUR. מדובר אודות חוויה, בעל צד חברתי, שמסייעת לעובדים לצאת מהשגרה ולהפוך את המפגש למרהיב. הדבר מקבל משנה מרץ במידה וקיבלתם לא מזמן עובדים חדשים. כולם ייהנו מהפי האוור, יתקשרו ויתוודעו באמת ובתמים האחד לשני.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *