ההשקעה משתלמת: מקום שני בארץ לעיר רחובות בפעילות התרבותית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בתיאטרון ״נא לגעת״ ביפו, נערך אמש(רביעי) טקס פרס שרת התרבות והספורט לרשויות המקומיות לשנת תשע״ו.

זו השנה השלישית ברציפות שהעיר רחובות במקום השני בארץ בפרס שרת התרבות, בקטגוריית ערים גדולות על השקעתה בפעילות התרבותית בעיר.
מטרת הפרס הינה לעודד עשייה של הרשויות בתחומי התרבות והספורט לרווחת התושבים תוך שאיפה לאיכות ולמצוינות.
כאמור,בזמן שהעיר רחובות מציינת את "שבוע הספר" אין יותר מתאים מכך לקבל באותו היום את הפרס הנחשק משרת התרבות והספורט ,מירי רגב על הישגי הרשות בתחום
על הבמה בתיאטרון יפו עלו מנכ"ל העירייה ,דורון מילברג,מנכ"לית החברה העירונית,יוספה חליבה ומחזיק תיק התרבות בעיר,עודד עמרם שקיבלו בשם "רחובות את הפרס ומעבר לכך העיר זכתה בפרס כספי בסך 40 אלף שקל שישמשו לפעילויות תרבות נוספות.

.בנימוקי השופטים נקבע, כי הפעילות התרבותית הענפה המתרחשת בעיר, בין היתר בקיום פסטיבלים שונים, השקעה רבה בספריות ציבוריות ושיפוץ מבני תרבות, הופכים את העיר לראויה לזכייה.
עם כניסתו לתפקיד, ביקש ראש העיר, רחמים מלול, לחולל מהפכת תרבות בעיר והחליט על השקעה חסרת תקדים במפעלי התרבות בעיר. בשנים האחרונות מתקיימים בעיר פסטיבלים ייחודיים כגון הפסטיבל הבינלאומי 'פסלים חיים' אשר מושך אליו עשרות אלפי מבקרים ברחבי הארץ, ואירועי תרבות איכותיים כדוגמת פסטיבל מחול וזמר ארצי 'רוקדים אביב'. בנוסף משקיעה עירית רחובות תקציבים רבים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *