הורים ברחובות: נא להיערך בהתאם

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הסתדרות המורים שלחה היום (ראשון) מכתב הודעה לממונה האזורית בדבר סכסוך עבודה ושביתה של הסתדרות המורים מול עיריית רחובות ומשרד החינוך החל מהתאריך 5.11.17 ועד להודעה חדשה.מסתמן שביתה בקרוב.

כפי שפורסם לראשונה ב"רחובהוט" בתחילת חודש אוקטובר יו"ר הסתדרות המורים במרחב רחובות, גבי שמעון שלח מכתב לראש העיר רחובות רחמים מלול, ובו איום בסכסוך עבודה והשבתת בתי הספר היסודיים בעיר.
כזכור,היו"ר ,טען כי לאחרונה בוצעו מס' העברות של עובדי עירייה ,כאשר הקש ששבר את גב הגמל היה העברת אב בית מבית הספר הדרים בקרית משה לבית הספר ע"ש יצחק נבון ברחובות ההולנדית.
שמעון, שוחח עם ראש העיר רחמים מלול באחד מערבי חג תשרי במטרה למצוא נוסחה משותפת .אך השיחה בין הצדדים עלתה על שרטון ולא הובילה לפתרון. רגע לפני היציאה לחופשת חג סוכות כינס שמעון את ועדי בתי הספר בעיר ועידכן אותם לגבי הבאות והתכנון לשבש את מערכת החינוך מיד בתום החגים.
הבוקר,עם החזרה ללימודים לאחר החופשה הסתדרות המורים בעיר שלחה מכתב רשמי לעו"ד ליליאן פרגמנט, הממונה האזורית על יחסי העבודה במשרד העבודה והרווחה, ובו הודעה על סכסוך עבודה ושביתה של הסתדרות המורים מול עיריית רחובות ומשרד החינוך החל מהתאריך 5.11.17 ועד להודעה חדשה.
בעיריית רחובות הי משוכנעים כי הסכסוך לא יגיע לכדי איומים בדבר שביתה של מערכת החינוך. מנכ"ל העירייה דורון מילברג אף הגיב לנושא לטענתו מדובר ב"סערה בכוס מים", אלא שכעת נראה כי לא מן הנמנע שההשבתה תצא אל הפועל.
עוד עולה במכתב כי "בתי הספר מתנהלים ללא כוח אדם הכרחי כגון אב בית" ומצוין בו כי "הסתדרות המורים פעלה משך תקופה ממושכת בניסיון לפתור את הסכסוך, אך אף הסכמים שהושגו בין הצדדים באותם הליכים לא כובדו על ידי עיריית רחובות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *