הורים נגד המשטרה. דורשים לבטל את דו"חות התנועה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הורים בבית הספר ע"ש 'רמון 'בשכונת "רחובות החדשה" מוחאים על כך ששוטרת התנועה שמוצבת במקום רושמת דו"חות חניה בשעה שהם מביאים את ילדיהם לבית הספר. אחד ההורים " נדמה שידה של השוטרת קלה על פנקס הדו"חות מבלי להפעיל את חוק ההיגיון. צריך לזכור שמדובר בהורים שרוצים בסך הכל שילדיהם יגיעו בבטחה לבית הספר וזה שהחניתי את הרכב לפחות מדקה ב-"נשק וסע" לא הופך אותך לעבריין תנועה. כאילו עברתי עבירת תנועה מסכנת חיים".


הורי בית הספר 'רמון' מוחים נגד המשטרה ובעיקר האצבע המאשימה מופנת כנגד שוטרת תנועה שהוצבה במקום מיום פתיחת שנת הלימודים כדי לסייע למשמרות הזה"ב. כאשר אותם שוטרים מוסמכים לצאת לכבישים בהם מסומנים מעברי חצייה בסביבות בתי ספר ולהקפיד על כך שבעת חציית הולכי רגל, יעצרו כלי הרכב שבכביש. כאשר הרשות אף נטלה על עצמה את הטיפול ברישום דו"חות האזהרה שמכינים ילדי משמרות הזה"ב. המועצה משגרת מכתבי אזהרה ומכתבים אישיים לנהגים, שדווח עליהם כי עברו עבירה.
כאמור, גם בית הספר 'רמון' ע"ש אילן ואסף רמון זכה לסיוע משטרתי לטובת הילדים המפעילים את משמרות הזה"ב בקרבת בית הספר ולמקום נשלחה שוטרת תנועה,כך לפי דברי ההורים שעוסקת במתן דו"חות תנועה במקום לעסוק בעזרה לתמידי בית הספר עם הסכנות בחציית הכביש. לדברי ההורים ,השוטרת מנצלת את הסמכות שלה במקום להתחשב בהם וזאת מבלי שהיא מפעילה את חוק ההיגיון .עיקר הטענות עסקו בכך שרבים מביאים את ילדיהם בסביבות השעה 08:00 בבוקר לבית הספר ומחנים את רכבם במפרץ החנייה של "נשק-וסע" א צריך להיות נביא גדול או מומחה כמו סופר נני כדי להבין שלא כל הילדים הם אותו הדבר. .נכון, יש את הילד שיחלץ את עצמו מחגורת הבטיחות, ואז ליטוף קל נשיקה על הלחי, ויש כאלה שצריכים את המגע האימהי עד הדקה ה-90 בסמוך לביתן של המאבטח.

אף אחד מההורים לא יצא כנגד המיזם הנפלא הזה שהחל בראשית העשור האחרון בארץ והתפשט כמו פטריות אחרי הגשם. רובם הביעו כעס על כך שאותה כחולת מדים מתעסקת בזוטות כהגדרתם .אחד ההורים שיתף הערב(שלישי) ל'רחובהוט' את תחושתו לאחר שקיבל דו"ח תנועה בגין חנייה במפרץ "נשק-וסע" . זה היה פחות מדקה ,מאז שעזבתי את הרכב בחנייה וליוויתי את בנותי לשער הכניסה וכאשר חזרתי חשכו עיני שאני רואה את שוטרת התנועה רושמת לי דו"ח בזמן שהיא אמורה למלא את תפקידה לצד התלמידים במעבר החצייה". ומוסיף "אני אדם שומר חוק ונדמה כי ידה של השוטרת קלה על פנקס הדו"חות מבלי להפעיל את חוק ההיגיון. צריך לזכור שמדובר בהורים שרוצים בסך הכל שילדיהם יגיעו בבטחה לבית הספר וזה שהחניתי את הרכב לפחות מדקה ב-"נשק וסע" לא הופך אותך לעבריין תנועה. כאילו עברתי עבירת תנועה מסכנת חיים".כמו כן מבהיר האב כי מחוייבותו למלא אחר ההוראות ,אך הוא ורבים מההורים מצפים לקצת התחשבות מצד השוטרת בטרם היא רושמת דו"ח על סך 250 שקלים ,"המשטרה חכמה על חלשים " מסכם האב את הנושא " לכולם ידוע שקל לתת קנס לאזרח הפשוט ושומר החוק, בזמן שבחוץ נוהגים עברייני תנועה בכלים מסכני חיים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *