הזדמנות נוספת: הבעל התוקף: "אני מתנצל על מה שעברנו".

חדשות רחובות - אישה, אלימות כלפי נשים - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הזדמנות נוספת: הבעל תקף ובבית המשפט הביע חרטה: "אני מתנצל על מה שעברנו". עונשו- חמישה חודשי עבודות שירות.

 

ויכוח בין בני זוג משכונת רחובות המדע הסתיים בתקיפת הבעל (42) וריצוי חמישה חודשי עבודות שירות.

מכתב האישום עולה כי בתאריך 4.4.2020 בשעה 15:00
על רקע צורך רפואי של אחת מילדותיהם הקטינות התגלע ויכוח בין הנאשם לאשתו המתלוננת. בנסיבות אלו, צעקה המתלוננת על הנאשם. או אז, תקף הנאשם את המתלוננת משך בשיערה ודחף אותה לכיוון קיר החדר. כתוצאה ממעשיו נפלה המתלוננת על ארגז צעצועים שהיה בחדר והארגז נשבר. הנאשם עלה על המתלוננת, עת זו שכבה על הרצפה בחדר בעודה מנסה באמצעות ידיה למנוע מהנאשם להכותה. מיד ובסמוך
לכך קמה המתלוננת. או אז, דחף אותה הנאשם לעבר המיטה בחדר ומשך ברגליה. כתוצאה ממעשיו, נפלה המתלוננת בשנית לרצפה. מיד ובסמוך לכך, קמה האחרונה וצעקה לבנה מנישואיה הראשונים, הנאשם הצמיד אותה לקיר וחנק אותה באמצעות ידיו. רק לאחר התערבותו של בנה, שיחרר הנאשם את אחיזתו במתלוננת. זאת ועוד שבר הנאשם בחוזקה צעצוע ובהמשך כאשר המתלוננת ישבה על כורסה בסלון, דחף אותה הנאשם לאחור".

השופטת זהר דיבון סגל צילום רחובות+ראשון ניוז

בהמשך הדיונים קיבל על עצמו אחריות והתנצל בפני השופטת זהר דיבון סגל על מעשיו: "אני מודה שכעסתי, שצעקתי שקיללתי, שדחפתי, אני לא חושב שאני חנקתי אבל אם יש עדים שאומרים שחנקתי ובית המשפט קבע שחנקתי, אז אני מודה שחנקתי. הייתי לילה במעצר וזה עשה לי טראומה עד היום….".

בהמשך הוסיף: "אני מתנצל על כל מה שעברנו כולנו. אני מבקש סליחה מבית המשפט, ממנה, מהבן שלה, מאבא שלה מכל המעורבים בדבר. בחיים שלי לא פגעתי באף אחד, לא עשיתי כל עבירת אלימות באף אחד. אני רוצה לבקש סליחה".

שופטת בית משפט השלום ברחובות זהר דיבון סגל התחשבה בעובדה כי בני הזוג משקמים את יחסיהם וכן בהתנצלות הבעל הנאשם, בגזר הדין השיתה עליו חמישה חודשי עבודות שירות ומאסר על תנאי.

תמונת אילוסטרציה ילדה, אלימות

13 נשים נרצחו ע"י בן זוגן בשנת 2020, ובתקופת הקורונה חל גידול של כ-800% בפניות למוקד 118 של משרד הרווחה • דוח המבקר חושף שלל בעיות בטיפול בבעיית האלימות הקשה בישראל, ביניהן תקצוב חלקי של התוכנית הלאומית והשקעה מועטה בפעולות למניעה מראש • רק כ-4,000 מתוך 20 אלף הגברים שנפתחו נגדם תיקים במשטרה בגין אלימות במשפחה בשנת 2019 טופלו באמצעות הרשויות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *