ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תושבת רחובות טענה כי שכנה מאיים עליה משום שהיא מאכילה חתולי רחוב.בית המשפט הוציא נגדו צו הרחקה לאחר שבנוסף לאיומים הוא הביא 2 כלבי פיטבול.

לא פעם נאמר "טוב שכן טוב, מאח רחוק" אלא שבמקרה הבא היחסים בין השכנים הסתיימו בצורה קודרת .זאת לאחר שתושבת העיר(70) הגישה בקשה לצו הרחקה מהשכן שמתגורר לידה ,בטענה כי הוא מאיים לפגוע בה.
לטענת האישה היא מתנדבת בעמותת 'צער בעלי חיים' ולכן הנושא הטיפול בבעלי חיים קרוב ללבה, אי לכך היא מגדלת כיום בקרוואן המשמש כביתה כ-30 חתולים אותם היא מוצאת ברחוב ודואגת להם למזון ובית חם להגדרתה.
השכן שמתגורר אף הוא בקראוון בסמוך לה במתחם של קראוונים פרטים. לא אהב בלשון המעטה את העובדה ששכנתו מגדלת כמות גדולה של חתולים והחל להתנכל לה ע"י שהביא שני כלבי פיטבול ,שאותם הוא אינו קושר ומהווים סכנה לשלום החתולים.
בנוסף ,פרצה שריפה בארון החשמל של האישה ועל פי כתב הבקשה לצו ,נראה שמי שעומד מאחורי אותו מעשה הוא אותו שכן.
לטענת האישה הבקשה לצו הרחקה הגיעה לאחר שאותו שכן החל לסמן לעברה בידיו תנועת עריפת ראש ,ובו בזמן אחז בידו השנייה מסור חשמלי.
לאחר שפנתה למשטרה והגישה תלונה בעניין היא הגישה
בקשה לצו הרחקה מאותו שכן.
השכן עצמו העיד בבית המשפט וטען להגנתו כי דווקא שכנתו המבוגרת היא זו שממררת את חייו, ע"י פיזור פגרי עכברים בסמוך לביתה על מנת להאכיל את עשרות החתולים אשר ברשותה,ולמרות בקשות חוזרות ונשנות מצדו ,היא המשיכה במעשיה.
כאמור,בית המשפט לא התרשם יתר המידה מדבריו והחליט להוציא נגדו צו הרחקה משכנתו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *