היכל התרבות: ממשיכים את ההצלחה ברחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

היכל התרבות: ממשיכים את ההצלחה ברחובות

נפתחה ההרשמה לעונת המנויים 2023/4 בהיכל התרבות
בואו להיות הראשונים שיראו את המופעים וההצגות הכי טובות בעיר!

"הכל בשביל כולם": בית העם רחובות- היכל התרבות פתח השבוע את ההרשמה לעונת המנויים 2023/4. בתפריט: עונה מפתיעה, מגוונת ומרתקת של הצגות, סדרות ומופעי מוזיקה לכל הגילאים.
אילן גרזי, היכל התרבות: "המגוון התרבותי השנה יהיה עשיר במיוחד".

עיר התרבות של ישראל: שלומי שבת, שרית חדד, לינט ותמיר גרינברג יופיעו ברחובות עם "תזמורת ירושלים מזרח ומערב" במסגרת עונת המנויים 2023/4, שההרשמה לה נפתחה השבוע לתושבי העיר והסביבה. "העונה אנחנו מתחדשים בסדרה המוסיקלית עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב, בניהולו המוסיקלי של תום כהן, אנו צופים לה הצלחה גדולה לפחות כמו ההצלחה במופע עם אהוד בנאי", אמר השבוע אילן גרזי מהיכל התרבות.
סדרה זו ועוד רבות אחרות יציעו גם בעונת המנויים החדשה רפרטואר עשיר: סדרת התיאטרון, למשל, תיפתח בהצגה עטורת השבחים "אדיפוס" בגרסה חדשה ומפתיעה שאינה תואמת למקור בכיכובו של הכוכבים עמוס תמם וקרן מור.
בעונה החדשה גם סדרות תיאטרון לילדים, סדרות הקולנוע, הקרנות קולנוע טרום בכורה וקולנוע תרבויות לצד סדרת התיאטרון.
כמו כן בעונה זו גם סדרות המוסיקה המצליחות של גיל שוחט, האחים אסנר, אריק דוידוב, סובב עולם ועוד. בסדרה של גיל שוחט "כשהקלאסי פוגש את הפופ" יתארחו: אביהו מדינה, אושיק לוי, להקת שלווה ועוד; האחים אסנר יארחו את הסולימנים: יזהר כהן וורדינה כהן ואת טריפונס בערב שמח שעושה כבוד למוזיקאי אריס סאן.
כמו כן, במסגרת העונה יהיו גם סדרת מחול, סדרת מוזיקה לפני שבת וסידרת "בוקר של כיף" ותיאטרון יידישפיל. הסדרה "לפני שבת" תיפתח במופע של משה להב, הלוא הוא "הטיש הגדול".
בנוסף לכל הסדרות יעלו בהיכל במהלך העונה מיטב המופעים של האומנים המצליחים והמובילים בתרבות בארץ.
זה המקום לציין כי לפני כשמונה שנים הפך בית העם להיכל התרבות המרכזי של העיר רחובות ומאז, מדי שנה, מספק חוויה תרבותית עשירה ומגוונת לכלל תושבי העיר והסביבה. מדי יום ההיכל מתמלא במאות שוחרי תרבות בגילאים שונים עם טעמים מגוונים שמגיעים ליהנות מהשפע שההיכל מציע.

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "היכל התרבות שלנו הוא אחד מהיכלי התרבות המובילים בארץ בהיקף פעילותו ובאיכותו ובמגוון בתכני הבידור והתרבות המוצעים לתושבי העיר והסביבה. אנו שמחים ונרגשים לפתוח את ההרשמה לעונת המנויים הקרובה. מצפים לראותכם!"

אילן גרזי, היכל התרבות: "המגוון התרבותי בעונה החדשה יהיה עשיר במיוחד. לאור ההצלחה, גם לעונה החדשה בנינו מגוון הופעות תרבותיות, המשלבות מופעים המתאימים לכל אחד ואחת. 'הכל בשביל כולם' עבורי אינה סיסמא, אלא משימה אמיתית במטרה להנגיש את התרבות בעיר ולבחור להנות ממה שמתאים ואהוב עליהם. בהזדמנות זו אני מודה באופן אישי לקהל המנויים שלנו, שמלווה אותנו בנאמנות עונה אחר עונה ומזמין אתכם לעשות מנוי לעונה 24-23 וליהנות מתרבות איכותית ומהנה קרוב לבית".

המקומות למנויים הוותיקים יישמרו עד ה- 06.07.23
לפרטים והרשמה 08-9232200 ובאתר האינטרנט www.beithaam.co.il.

צילומים: ינאי יחיאל, רודי רובינשטיין, יניר סלע, מירי נחמיאס, יריב פיין ואליצור ראובני.
https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *