הכח הנשי: איטל בציר אלשיך דורשת מרחמים מלול לאפשר במה לאמניות

איטל בציר אלשיך צילום: גל חרמוני

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הכח הנשי: איטל בציר אלשיך דורשת מרחמים מלול לאפשר במה לאמניות לטובת ייצוג נשים

חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך פנתה השבוע לראש העיר רחמים מלול בדרישה לקיים את אירועי פורים עם ייצוג נשי הולם. " בימים אלו מופץ פרסום לקראת חג הפורים אודות אירוע ציבורי לילדים ונוער שיתקיים בפארק המייסדים, בו יטלו חלק אמנים בלבד ואף לא אמנית אחת" כתבה בציר אלשיך במכתבה והוסיפה: " אנו דורשים.ות לשנות את התוכנית האמנותית כך שיינתן ייצוג הולם לנשים אמניות שתשמחנה לקחת חלק באירוע המרכזי של פורים בעירנו".

רחמים מלול ואלינית לוי בפורים אשתקד

מהחברה העירונית נמסר: "החברה העירונית מקיימת מאות אירועים בשנה, חלקם אירועים בחוצות, חלקם בהיכל התרבות וחלקם במרכזי פעילות נוספים שבניהולה. בחירת האומנים המופיעים היא מגוונת, מותאמת לאירועים ולקהלי יעד מגוונים, ללא הבדל מגדרי. 2. באירוע פורים בפארק המייסדים השנה מופיעים, לצד פעילות שטח רבה ומגוונת, האומנים יובל המבולבל, כוכב הילדים, ועידו בי, כפיר צפריר וליעד מאיר באירוע לנוער. בנוסף לכך מנחת כל אירוע הבוקר היא האומנית שירלי לילו, ביחד עם שלמה טולדו, וכן מאות רקדניות ורקדנים, זמרות וזמרים של להקות המחול והזמר המקומיות. יצויין, כי אומני הנוער נבחרו ע"י בני הנוער עצמם. בהמשך לקראת האירועים – יעלו פירסומים נוספים, בהם יכללו כולם.
3. דרך אגב, באירועי פורים בשנה שעברה בפארק המייסדים כיכבו מיכל הקטנה, כוכבת הילדים, ואגם בוחבוט באירוע לנוער.
4. יצויין, כי באירועי החוצות שהפיקה החברה העירונית בשנת 2023 הופיעו עשרות נשים בהצלחה מרובה, וביניהן: אילנית לוי, אוסנת זינו, הילה בן דוד, שרי, שירלי לילו, דפנה דקל, תמר ראדה, דנה לפידות, נורית גלרון, דלית כהנא, שירן הוברמן, הילה איתן, אילנה כץ, רויטל גרינברג, טלי אזולאי, גלית דהן, שיר שאלתיאל, שירה גולן, זהבה בן, אלין גולן, סטילה מהצמד נס וסטילה, אביבה אבידן ומרגול, ובנוסף זמרות ורקדניות בלהקות העירוניות.
5. בהיכל התרבות מופיעות אומניות רבות במופעים שונים. לדוגמא, רק לאחרונה הופיעה שרית חדד ועתידה להופיע בקרוב ריטה, ובתוכניות המוצגות בהיכל התרבות, הופיעו לאחרונה / יופיעו בקרוב אומניות רבות, וביניהן: ליטל שוורץ, ציפי שביט, משי קליינשטיין, מיקי קם, אורלי זילברשץ, רויטל ויטילזון יעקובס, ליאורה ריבלין, רבקה מיכאלי, סנדרה שדה, טלי אורן, קרן הדר, ענת מגן, רונה לי שמעון ועוד.
6. גם בתהליכי ההפקה של האירועים בעת הקרובה מתוכננות להופיע אומניות ואירועים אילו יפורסמו במועדם. החברה העירונית פועלת בכל עשייתה במהלך כל שנת פעילות בראייה רחבה, תוך מתן ייצוג הולם לנשים וגברים כאחד, ובהתאמה לאירועים".

 

 

 

תגובות

תגובה אחת

  1. למה בכלל צריך במות השנה? העירייה בגרעון של 200 מיליון, יש לנו אזרחים חטופים וחיילים מתים. לא צריך במות לא של גברים ולא של נשים piss על הpc שלכם, מתישים.😑🖕🏼

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *