המנגל:מה הקשר בין מרדכי היהודי לרחמים מלול?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*שלישי האחרון,רדינג 3 נמל ת"א. במסגרת השקת התוכן השנתי של הוט שנערך במקום אייל גולן ואופירה אסייג נצפו במקום וכמו שניתן היה לחשוב ,הם לא החליפו ביניהם מילה. מי שזכה לייחס יותר מלבב הוא הבועט ערן זהבי.

*אח שלנו מתחתן: ואותו אייל גולן מהאייטם הקודם התייצב ביום שישי לפנות בוקר בנתב"ג כדי לעלות על הטיסה לסוצ'י רוסיה על מנת לחגוג את מסיבת הרווקים שלו רגע לפני החתונה עם דניאל גרינברג. אז החברים הטובים מרחובות: שאול קרדאנה,אביעד כץ,  דדי חנדלי, מוטי אברג'ל והן ניסן יחזקאל,שגיא קינן,כפיר אגסי, ודוד רביבו התייצבו בשדה התעופה עם חולצות 'לא יאמן-היא אמרה לו כן'. מלבד שמפניה וסקי החבר'ה דאגו לקחת טיפולי ספא

אייל גולן בסוצי רוסיה. צילום מתוך האינסטגרם

*אם בקרוב תחליטו ללכת לסרט 'חבורת חיות המחמד' והכלב 'רונאלדו' ישמע לכם מוכר,אז זה המקום לעדכן כי מי שמדובב את הדמות הוא לא אחר מאשר אוראל צברי מרחובות שרק לאחרונה סיים את מופע פסטיגל פליי חנוכה 2019 וכוכב הרשת משכונת מרמורק בדיבוב מצחיק יכול לסמן וי .כולל החיקוי של ליאור נרקיס שנמצא עכשיו בבידוד בעקבות נגיף הקורונה.

אוראל צברי בקרוב בקולנוע.צילום מתוך האינסטגרם

*חבר המועצה אבי קינד החליט לפנק את משפחתו לרגל 'יום המשפחה 2020' שצוין השבוע ,אז במקום יום כיף משפחתי הכולל עיסוי הוא הסתפק בארוחת צהריים עם רעייתו,בת אל והילדים .לא ב-דה לה פה ,אלא באחת המסעדות בצפון העיר וזה רגע לפני שהוא מחליף קידומת ביום שני הקרוב ל-50.

משפ' קינד חוגגת את יום המשפחה ובקרוב יום הולדת 50 לא המשפחה

*תשלחו מזל"ט ענקי לעמית פרליס אבי בנה של הדוגמנית נטלי דדון שהשבוע גדל בשנה. אז אחרי שהשניים לא שומרים את הזוגיות שלהם בסוד לאחר 3 שנים של נתק מאז שהביאו לעולם את ריף דדון ,נראה כי השלב הבא יהיה טבעת ,אחרי הזר על הראש.

עמית פרליס יחד עם נטלי וריף דדון. צילום מתוך דף הפייסבוק

*מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ,זהר בלום אירח השבוע בתיכון דה שליט את כנס ליושבי ראש מועצות תלמידים מכל הארץ ולמי ששכח נמרוד פפרני הוא יו"ר מועצת הנוער הארצי הוא תלמיד התיכון המארח. בנוסף הגיעו לכנס גם ראש עיריית באר שבע,רוביק דנילוביץ' ומנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב.

זהר, אי אפשר להסתיר את החיוך?

"גאה במנהיגות הנוער של רחובות. 540 תלמידי רחובות משתתפים ב 17 קבוצות מנהיגות. כי ברחובות, חשובים הציונים אך לא פחות הערכים, ההתנדבות, התרומה לקהילה. גאה ואוהב את הנוער שלנו!"

זהר בלום ורוביק דנילוביץ'

*רביעי, ישיבת מועצה. ראש עיריית רחובות ,רחמים מלול בשם כל  חברי המועצה ברך את פנחס הומינר לרגל הולדת נכדו, מלול הציע בבדיחות לקרוא לו מרדכי, שמזכיר את מרדכי היהודי בחודש אדר, הומינר צחק והבטיח לבדוק עם ההורים המאושרים.

רחמים מלול ופנחס הומינר. מורדכי היהודי?

*נציגות מכובדת לרחובות במרתון תל-אביב: סגן ראש העיר יניב מרקוביץ׳, איציק עובדיה מנכ״ל החברה העירונית לתרבות וספורט ואביתר הראל מנכ״ל איגוד ערים לאיכות הסביבה.
השלושה התייצבו הבוקר בשעה 06:00 בנקודת הזינוק וביצעו בהצלחה את המקצה של חצי מרתון סמסונג תל אביב ( 21.1 ק״מ)

מימין:אביתר הראל, יניב מרקוביץ ואיציק עובדיה.צילום פרטי

*כדי שנדע מי המועמד החזק באמת, יומנגס מזמינים את המועמדים והמצביעים להמשיך לאתגר את עצמם בסניף גבעת ברנר.הרשת מציעה אתגר לאמיצים במיוחד שכולל אימתני של המבורגר במשקל 2.6 קילוגרם ומעליו 65 תוספות, מנת צ'יפס במשקל 350 גרם ומילקשייק "בן אנד ג'ריס".אם תרצו להתחרות, תתבקשו לסיים את כל הטוב הזה תוך שעה.אם תצליחו – תזכו בתהילת עולם, ותיכנסו ל"WALL OF FAME" של הרשת – וכמובן את המנה על חשבון הבית מחיר המנה: 200 ₪.אם מקיאים- יש כפל קנס – 400 ₪.

*ומי שחזר אלינו מהתפוח הגדול הוא המעומד לכנסת , מטעם מפלגת י"ז ,עמי פינשטיין  שעשה את הימים האחרונים בניו יורק יחד עם הרב אפרים קפרא מלבד ביקור בבית הכנסת של הרבי מלובביץ, פינשטיין ביקר גם במגדלי טראמפ במנהטן. בשלל אטרקציות בגורד השחקים  הוא נתקל בבובת שעווה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וזה נגמר בצילום משותף.

עמי פינשטיין והחבר דונלד טראמפ.צילום פרטי

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *