המנגל:מי ארזו מזוודות השבוע?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*זה שסגן יו״ר ההסתדרות וחבר המועצה הרחובותי רועי שרעבי מחזיק תיק הספורט חגג השבוע יובל 50 אתם כבר מועדכנים.. המשפחה שלו הפתיעה אותו בחגיגות ובלונים אבל גולת הכותרת חיכה לו בסוף השבוע: נסיעת הפתעה לחו״ל שאירגנו לו חברים,רק נעדכן שהיעד הנבחר הוא סוצ'י ברוסיה.

רועי שרעבי עם המשפחה לפני הטיסה לסוצ'י

*עוד זוג שהיה באוויר השבוע  הם הדוגמנית נטלי דדון ואבי בנה הרחובותי ,עמית פרליס שעשו את הדרך מברלין לת"א במחלקת העסקים של אל על .

*אפרופו טיסות כחול לבן. אם חיפשתם את חבר המועצה פנחס הומינר ולא הבנתם לאן הוא נעלם לכם?, אז הסירו דאגה מלבכם הומינר טס עם רבו האדמור מקרעטשניף בטיסת אל על לארה"ב.

פנחס הומינק טס עם רבו האדמור מקרעטשניף בטיסת אל על

*ראש עיריית רחובות ,רחמים מלול ורעייתו זהבה ארזו מזוודות ונסעו לכנס תאגידים עירוניים באילת מיום ראשון עד רביעי. למשלחת הצטרפו הסגן, יניב מרקוביץ  מנכ"ל החברה העירונית ,איציק עובדיה ומנכ"ל ה.ל.ר ניסים סלמן , נעדר לראשונה מנכ"ל העירייה, דורון מילברג שמבלה בימים אלו בתיאלנד עם רעייתו

רחמים וזהבה מלול עשו את אילת

*אירית ירון מנהלת "ניצן" רחובות ורעייתו של חבר המועצה לשעבר אמיר ירון שמעה שראש העיר נמצא בעיר הכי דרומית בישראל והרימה טלפון כדי לבדוק האם יש סיכוי שהוא מגיע למלון ספורט באילת שם העלו בוגרי העיר את המופע "כנר על הגג". לא חלפו 15 דקות  מאותה שיחה נרגשת ורחמים מלול התייצב בשערי המלון ובירך את הבוגרים והצוות.

רחמים מלול ואירית ירון יחד עם בוגרי ניצן

*יו"ר ועד העובדים בעיריית רחובות, רמי מדהלה ניצל את ההזדמנות שכמעט ואף אחד לא נשאר בבניין העירייה,אז הוא ארז מזוודה ונסע לסיור בטורקיה,זאת על מנת  לבדוק את המסלול לקראת יום האישה הצטרפו אליו לטיסה ,רוית ירימי האוזר ודקלה לוי מהוועד

רמי מדהלה. בדק את השטח בטורקיה

*צהרי רביעי, השחקן הרחובותי יגאל עדיקא, הגיע למסעדה תימנית בשעריים בשם "הישראלית", ואיך לא, נענה לעובדת המקום, ברטה בללוב ויחד עשו תמונה,עכשיו גם אתם יכולים לראות

יגאל עדיקא וברטה בללוב

*סוף-סוף: אחרי 10 חודשים בכלא הרוסי פסטיבל נעמה יששכר הגיע לסיומו. תושבת העיר הגיעה בחמישי האחרון לביתה בשדרות ח"ן ומלבד ערוצי הטלוויזיה גם הנדחף הלאומי לירן  חולצה אפורה עשה את כל הדרך מחיפה לעיר התרבות והמדע כדי לקבל את הרייטינג הכי גבוה בטלוויזיה.. גם פקחי העירייה קובי סיסו ונטלי צפנייה לא נתנו צ'אנס לפספס סלפי עם הכוכב העולה ולבסוף הם הצליחו להצטלם גם עם העיתונאי ברהנו טגניה מחדשות ערוץ 12.

לירן חולצה אפורה ובהנו טגניה עם פקחי העירייה קובי סיסו ונטלי צפנייה

*כשעה לאחר הכתבה שפורסמה ב'רחובות ניוז'  על הסכסוך שנוצר בין ליאור שוקרי לזהר בלום ואבי קינד, הגיע בלום אל משרדו של שוקרי ו"התנצל" על המכתב ששלח בשם סיעתו למנכ"לית משרד התחבורה. מי ש"נפגע" מכל זה הוא שמוליק בר דאנז'ן שיזם את המכתב וחטף על הראש מכולם.

שמואל דאנזאן, ספג את רוב האש

*לסיור שערך  אתמול (שישי) הרמטכ"ל במיל' גבי אשכנזי מטעם סיעת 'כחול לבן' בשוק העירוני ובקניון. הגיע תושב העיר פרופסור אוריאל בן צור ממכון ויצמן מצויד בשלטים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורצה להצטרף לסיור .בן  צור, התבקש להוריד את השלטים הלא ראויים ומאחר ונשא אותם עליו,אשכנזי הפסיק את הסיור עד שנלקחו ממנו השלטים.

גבי אשכנזי,אורנה ברביבאי וזהר בלום בקניון רחובות

*ולסיום תשלחו מזל"ט ליקיר המדור ולאיש הנדל"ן דן חממי שממש היום חוגג יום הולדת ומציין 62 חורפים שרבים וטובים דואגים לשלוח לו ברכות ברשת החברתית .הגדיל לעשות חבר המועצה אבי קינד שהוא חברו הטוב ודאג לצייד את חתן השמחה בעוגת נשיקה מתנת רשת עוגות "דה לה פה"

דן חממי "הילד" בן 62

 

מנהל האגף המוניציפאלי צביקה מדהלה, העלה תמונה שת משקפי ראייה שמישהו מחברי המועצה כנראה שכח לאחר הישיבה על התקציב. אז לידיעת אותו חבר מועצה, המשקפיים במשרדה של בית יד לבנים "שפרה".

צביקה מדהלה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *