המנגל: איזה זמר עזב את ביתו ברחובות ועבר להתגורר במלון?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רוסלנה רודינה חזרה רק לפני חודש מחופשה בקפריסין עם הבן יאן, וכבר בשבוע הבא הם ישובו בדיוק לאותו יעד. ככה זה שהקייטנה נגמרה ואימא מחליטה לפנק.

רוסלנה רודינה ויאן. סיבוב שני בקפריסין

גם שאולי בדישי החליט לפנק את רעייתו לירון בחופשה רומנטית לא הרחק משם. אם תהיתם כמה זה רחוק נעדכן שזה היה באחד האיים היפים של יוון העונה לשם קורפו . עכשיו גם אתם תוכלו להגיד יאסו.

שאולי ולירון בדישי .בטן גב בקורפו

לקראת שתי הופעות גדולות של אייל גולן באמפיתיאטרון בקיסריה, הזמר עזב את ביתו ברחובות ועבר להתגורר בסוויטה המלכותית של מלון "דן קיסריה" למשך חמישה ימים. אבל אם לא יצא לכם לפגוש אותו בחדר האוכל, זה רק בגלל שהוא העדיף להישאר בחדר ולהיעזר ברום סרוויס. גולן הזמין להופעה במוצאי שבת האחרונה את משה פרץ ואשתו ירדן, ואילו פרץ, שהופיע שם ביום ראשון, החזיר טובה והזמין את גולן להופעתו ולאחר מכן.

אייל גולן השבוע ברמלה

שאייל גולן יארח את זאב נחמה לבקשת רשת האופנה "גולברי", מגיע הגומלין. מתברר שלהקת אתניקס תארח את גולן במופע מיוחד של "עמותת חו"ם", המסייעת לילדים רעבים בישראל. האירוע ייערך ב־17 בספטמבר בביתם של עו"ד ד"ר יוסי כהן ורעייתו רננה ברשפון, בהובלת נשיאי העמותה ג'ודי ניר־מוזס ונסים משעל.

מי מטריד את פעילת מאבק מחאת הזבל ,קייסי חזי ? מסתבר שאיזו עלמת חן מחלקת את הטלפון של חזי לבחורים שמתחילים איתה וככה "זוכה" פעילת המאבק ל- 19 שיחות טלפון באמצע הלילה!!!

קייסי חזי. מי מחלקת את מס' הטלפון שלה?

סמסמו מזל טוב לרגב הוד ביום ראשון הקרוב (מחר)השיר והקליפ החדש ״מתגלגל״ יצא לאוויר העולם. השיר הוא שיתוף פעולה עם הזמר עומרי 69 סגל ואופיר כהן המוכשרים.

רגב הוד ועומרי 69 סגל. קליפ חדש לקיץ

האיש והאגדה הרחובותי דוד פרצל המוכר לכל בעלי האופנועים והווספות נתקל במבוכה בבוקר השבת כאשר ישב בקפה הרצל יחד עם מכרים שהעלימו לו את מפתחות הווספה . סוף טוב יש מפתח רזרבי בבית .

דוד פריצל. מפתח רזרבי

בת ים- ניו יורק: באיחור אופנתי של 22 שנים המשפחה הטלוויזיונית המקסימה משפחת זלאייט התאחדה השבוע בסימנטק ת"א, במסגרת הצדעה לבמאי הקולנוע הישראלי דוד אופק .את עירנו ייצג בכבוד השחקן יגאל עדיא שלצידו השחקנים דליה שימקו, ויקטור עידה,יוסי מדמוני ,גילי נגר ושושה גורן .

"משפחת זלאייט " כוכבי הסדרה בת ים -ניו יורק בהרכב מלא לאחר 22 שנה

רגע לפני שהוא מציין את יום הולדתו ה-51 ב"דבלין" בפארק המדע ב-29 לחודש. התעופף לו מנהלו האישי של הזמר מורן קריטי,שמעון פרץ למולדובה יחד עם רעייתו,איריס. זאת במסגרת הופעה שערך קריטי בוויקנד האחרון יחד עם איש הקלידים,רועי רדי. עכשיו גם אתם יודעים.

בדרך ליום הולדת עוברים במולדובה. איריס ושמעון פרץ, מורן קריטי ורועי רדי בנתב"ג

הדובר האזורי של צוות 43 מאיחוד הצלה יוני עוזיהו שבדרך כלל עוסק ביום יום בהצלות חיים בהתנדבות וומוכר לתושבי העיר רחובות כ "הנדיוני" יהיה בקרוב על המסך שלכם בטלוויזיה כשחקן אורח לצידו של רחובותי אחר, השחקן אקי אבני .

יוני עוזיהו ואקי אבני על סט הצילומים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *