המנגל איך הסלבס מעבירים את הזמן בהסגר

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*זה שבתחילת השבוע נערכה בקריית קרעטשניף ברחובות חופה לבנו של חבר מועצת עיריית רחובות ומחזיק תיק הכספים פנחס הומינר. אתם כבר מעודכנים כי התאריך המקורי היה צריך להיות ביום שני האחרון, והחתונה הייתה אמורה להתקיים בארמונות חן בבני ברק. עם הגיע ההוראות המגבילות התכנסות למאה איש בלבד, הזמין הומינר את מתחם האירועים קולוניה ברחובות מאחר ששם ישנם מספר אולמות צמודים וכך ניתן יהיה להתכנס מאות אנשים יחדיו, אולם במוצ"ש שעבר נחתו ההוראות החדשות האוסרות על התקהלות של למעלה מעשרה אנשים .רוצים המשך?,סורו לאייטם הבא

*אז הורה האדמו"ר לפנחס הומינר לקיים אירוע מצומצם עוד יותר והחופה התקיימה כאמור בחצר ביתו של האדמו"ר, כאשר לכל אורך הרחוב עמדו אנשים במרחק זה מזה כשישנם מאבטחים השומרים על ההנחיות. הומינר חבש כפפות בד על ידיו לצורך היגיינה. מחזה מעניין היה לראות את מרפסות הבניינים הסמוכים מתמלאים בשכנים רבים שצפו במחזה המעניין.רק נעדכן כי לאירוע לא היה הפי אנד היות ולמקום

ראשון משמאל: פנחס הומינר בטקס החתונה של בנו

*ואם כבר חיזוקים והשגחה עליונה מבורא עולם בזמן שעם ישראל מונחה להישאר בבית בגלל וירוס הקורונה,הזמר הרחובותי איתי לוי נתפס במרפסת שהוא מניח תפילין באחד מימי השבוע.

איתי לוי(אינסטגרם)

*אז בימים שאסור לצאת מהבית למעט פעילות גופנית ושכולם חרדים לשלום בריאותם. מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה נאלץ אומנם לשלוח כ-700 עובדים הביתה לפי ההנחיות של ראש הממשלה ומשרד הבריאות .אבל עובדיה שבכובע השני שלו מחזיק תעודת מאמן כדורגל לא מוותר על פעילות ספורטיבית וכך ביום חמישי האחרון בזמן שרובכם התהפכתם במיטה הנ"ל ערך הליכה מהירה במסלול של הכביש העוקף.

מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה ,זה רק ספורט

*לוחמת: כחלק מהמלחמה לשמור על השפיות בהסגר הזמר הבינלאומי אייל גולן החליט לרתום את בת טיפוחיו ,נסרין קדרי להופעה אינטימית בסלון ביתו יחד עם אשתו הטרייה דניאל גרינברג.וזאת במטרה לעלות את המורל ברשת החברתית ,אז אנחנו כאן נספר כי לאור ההצלחה מי שמחר יגיע לביתו של גולן בעיר הם "הפרויקט של רביבו" ומי שיוביל את השידור החי יהיה החבר הטוב והשדרן ירון אילן .

אייל גולן שומר על השפיות(ילום אינסטגרם)

*לא נגענו: גם סמנכ"ל רשת חוויות רחובות גולן ביטון צפה בפייסבוק בהופעה המשותפת של אייל גולן ונסרין קדרי רק שבשלב מסוים הוא לא התאפק ורשם בתגובות "נסרין תתעוררי".

גולן ביטון "נסרין את ערה?"עינ אמעא5

*שבט אחים ואחיות: מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ,זהר בלום גייס את שכניו ברח' פרשני 1 בשכונת שרונה ברחובות. כדי לערוך מסיבת מרפסות ובמקביל לערוך טקס מחיאת כפיים עבור הצוותים הרפואיים והן הצוותים החינוכיים בעיר.

 

זהר בלום מודה לצוותים החינוכיים והרפואים

*הידברות: הזמר מושיק עפיה היה אמור להינשא השבוע לבחירת ליבו, דנה ששון.אך הוא רצה לעשות זאת במתכונת רחבה ולא מצומצמת כפי שיש בהוראות החדשות של משרד הבריאות ,אי לכך הוא פנה לרב ניצן ראובן כדי להתייעץ עמו בנוגע לדחיית החתונה לעוד כמה חודשים עת יחלוף זעם הנגיף. הרב שלך חולון נתן לו את ברכת הדרך והחתונה נדחתה לתאריך מאוחר יותר.

מושיק עפיה ודנה ששון במהלך הצעת הנישואים,החתונה תחכה קצת

*ויש כאלה שמשבר הקורונה תופס אותם בזמן מעולה להתחבר לילדים. תשאלו את יו"ר האופוזיציה מתן דיל שהיה עסוק עד לא מזמן בענייני בחירות ששימש כמנהל השטח של מטה הליכוד לכנסת. אבל דיל התפנה לענייני ילדיו זאת לאחר שרעייתו ,אפרת הוזעקה לעבודה בצל הקורונה.

מתן ואפרת דיל -זמן לילדים בצל הקורונה

*שישי האחרון,רגע לפני שבת. ראש העיר רחמים מלול מתקשר לחבר המועצה שי קזיוף ובשיחת וועידה עם יו"ר דירקטוריון חוויות ,אמיתי כהן ,לכם נספר כי מלול  נשמע כעוס ומרוגז על הפצת השמועה השקרית כנגד קזיוף על כך שהוא נושא את נגיף הקורונה. התוצאה כתבת פייק ניוז שהבהירה לכולם את האמת.

שי קזיוף,מי הפיץ את השמועה?

*ובאותו היום מתארח הזמר הרחובותי גולן אברהם בתוכנית "שישי שמח" ששודרה בערוץ 24 עם מיטב אומני ישראל במטרה לעשות שמח לפני השבת. וככה בחדר האיפור פוגש גולן את הזמרת זהבה בן ובאווירת קורונה הוא שואל את חברתו לתעשייה מדוע היא מסתובבת ללא מסיכה וללא כפפות? ,האמת גם המדור מצטרף לשאלה .

גולן אברהם, דואג באווירת הקורונה

*ויש כאלה שמצלים את חופשת הקורונה שנכפתה על עם ישראל כדי לחלק מתנות לפסח,תשאלו את יו"ר ועד העובדים בעיריית רחובות ,רמי מדהלה שמתכנן בתחילת השבוע לשלוח שוברים לעובדי העירייה על סך 500 שקל. כאשר רוב העובדים יקבלו זאת בצורת קוד למכשירי הטלפון ואלו שאין ברשותם מכשירים משוכללים יעשו את דרכם לבניין העירייה לקחת את השוברים.

רמי מדהלה.שוברים לחג

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *