המנגל בשבת: מדור הרכילות הכי חם בעיר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אחרי שכולכם צלצלתם לאחל מזל טוב לעו"ד אלדד אהרוני, וזאת לרגל יום הולדתו שנחגג השבוע.אז ממש לפני שסימנו את העוגה הוא ארז את אישתו, שרי יחד עם הבת ,לירי והתעופפו לקפריסין.
אהרוני, ברכות.
"תודה תודה תודה לכל המברכים והמברכות ליום הולדתי נעמתם. יצאנו לחופש תכף נשוב"

משפחת אהרוני חוגגת בקפריסין
.
אפרים אינברום מאמן בני יצ'אלאל נצפה באחד ממרכזי הקניות ברחובות עורך קניות לשבת שכולו מחויך מאוזן לאוזן
אפרים,הסבר ונמק
"האחיין שלי,אור אינברום ,חתם באמצע השבוע בגנט הבלגית לארבע שנים והוא מצטרף למושבה הישראלית בגנט הכוללת את קני סייף ורמי גרשון,אין שמח ממני על כך"

שלישי האחרון, כנסת ישראל. עו"ד אורן אבלה משתתף בדיון בהצעת החוק הממשלתית להתחדשות עירונית בניהולה של יו"ר הועדה ח"כ רחל עזריה מ"כולנו", בה דנו בהצעת חוק התכנון והבניה פיצול דירות – של בני המושבים והקיבוצים. אגב, כמה ימים אח"כ עוד היה לו זמן להעניק תעודות ל-1499 עו"ד חדשים בטקס הסמכות שנערך בבניני האומה במעמד נשיאת בית המשפט העליון-מרים נאור.

אורן אבלה. איש אשכולות

לטיול יצאנו. איש הביטוח ויקיר המדור ,אורן גרסון, החליט לעשות את הוויקנד עם ילדיו בצפון הרחוק כולל סיור במפעל סנו בקיבוץ שניר. אבל לא זה מה שהטריד אותו במהלך כל השהות שלו בצפון ,כמו… .
אורן, אתה רותה לשתף את המדור?
"רואים בתמונה אחד מהשניים: או שאני מזדקן ונהיה נמוך או שעמית בן ה 14.5 עבר אותי בגובה בחצי ראש והיד נטויה.
לרועי עוד יש זמן "??
?
אורן גרסון וילדיו עמית ורועי. תחליטו אתם

יש רופא באולם? ,אבל על הבר בטוח שיש!. במסגרת 'רופא על הבר' אותו יזמה עיריית רחובות בשיתוף המרכז הרפואי 'קפלן' בו רופאים בכירים משוחחים עם הציבור הרחב בתחום הרפואה במפגשים שיתקיימו במקומות הבילוי בעיר, המדור שמח לפגוש ב-דבלין את :איריס מדהלה ,לי גמליאל,דגנית גמליאל זיקרי. כי בכל זאת עניין תפקוד מערכות העיכול אותו הרצה ד"ר דניאל כתר ,יותר חשוב מעוד כוס בירה

איריס מדהלה,לי גמליאל ודגנית גמליאל זיקרי. יודעות עכשיו יותר על מערכת העיכול

אם חיפשתם בימים האחרונים את המעצב הגרפיקאי ניר אייאש ולא הבנתם לאן הוא נעלם לכם?. אז הסירו דאגה מלבכם ,הבחור המריא עד טוסקנה כדי לתקלט בחתונתם של דני ומור ים . איפה הימים שהיינו מסתפקים ב"אולמי סמדר" במרכז העיר

ניר אייאש, ד"ש מטוסקנה

הבעלים של רשת אופנת 'זברה' פיני פרטוק עשה את דרכו לרחובות ,היות והוא נבחר לשמש כמרצה בקורס יזמות ועסקים במכללת פרס בעיר.
פרטוק,ציין בפני הסטודנטים כיצד פילס את דרכו ומכר סחורה מרכבו בימי מכירות מרוכזים בשלהי שנות ה-80
לאות תודה הוענקה לו בסיום תעודת הוקרה ממרצה הקורס,שלומי לחנה.

אביבית בר זוהר כוהנת הריסים העלתה השבוע פוסט ברשת החברתית שבו היא מחלקת טיפים מקצועיים איך צריכה האישה לחכות לבעלה כשהוא שב הביתה מהעבודה (מאופרת,מסודרת,עם גבות וציפורניים מתקתקות) כתוצאה מכך זכתה הרחובותית ללא מעט תגובות כנגד האמירות הללו. עד שהסערה תשכח היא מבלה בג'מייקה .תרשמו לעצמכם היעד הבא ; בהאמאס. המדור רושם הכל.

חמישי שעבר. הפועל יורושלים זוכה באליפות המדינה בהיכל מנורה מבטחים גם איתמר מורז האיש והמצלמה מתעד את הרגע ההיסטורי בעבודה משותפת עם עומר בנוביץ' המוכר לכם מערוץ הספורט . שאפו, כבר אמרנו.

איתמר מורז ועומר בנוביץ'.פרויקט משותף

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *