המנגל: חברת המועצה שניצלה מתופעת טבע מסוכנת והפרידה הקשה של אלין גולן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: חברת המועצה שניצלה מתופעת טבע מסוכנת והפרידה הקשה של אלין גולן

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: בבית משפחתו של מ"מ ראש העיר זהר בלום שבשיכון סלע ברחובות, ערכו אירוח מיוחד ומושקע, למשלחת ממיניאפוליס לרגל 10 שנות שותפות עם העיר רחובות. חברי המשלחת השתתפו במפגש שנתי ומרגש. הגיעו לכבד חברי המועצה שמואל בר דאנאזן, קארין ברגינסקי, אוה גור, עובדי העירייה בעבר, דודי אשכנזי, אביטל רגב קיסר ועור.

 

ראשון: השדרן והעיתונאי ומגיש הספורט הרחובותי, שרון דוידוביץ׳, מגיע ללשכתו של מ״מ ראש העיר רחובות ומחזיק תיק הספורט אביב איטח. על הפרק: סבב פגישות התייעצות של איטח עם אנשי הספורט הרחובותיים לקראת בניית תכנית העבודה לאגף הספורט. דוידוביץ׳ הגיש לאיטח את ספרו אגדת דשא 2.0 מסדרת ספריו המוצלחים עם הקדשה אישית והשניים החליפו חוויות מימי הצעירות בעיר.

אביב איטח ושרון דוידוביץ'
אביב איטח ושרון דוידוביץ'

 

שני: חברת מועצת העיר מ"מ יו"ר תאגיד המים קארין ברגינסקי, הדרימה לאילת עם מנכ"ל תאגיד המים זורי שעובי. בדרך נקלעה ברגינסקי לתופעת טבע מסוכנת – סופת הוריקן לדבריה, שגרמה לה להאט ולנסוע על 10 קמ"ש, למרבה הנס  היא עברה את הסופה בשלום.

בהמשך, השתתפה ברגינסקי בכנס באילת, שעסק בתכנון משק המים והביוב לשנים הבאות, שינויים רגולטוריים בנושא אספקת המים ושיפור השירות לתושב.  ברגינסקי: יש המון מה ללמוד במיוחד בתקופה כה מאתגרת, בצורת, מלחמה, נעשה כל מה שצריך כדי שהשירות עבור התושב יהיה נגיש יותר, נח ויעיל, בנוסף נעשה כל מה שניתן כדי לייעל את המערכת".

קארין ברגינסקי ויו"ר רשות המים יחזקאל ליפשיץ בכנס באילת
קארין ברגינסקי ויו"ר רשות המים יחזקאל ליפשיץ בכנס באילת

 

שלישי: ישיבה ראשונה של ועדת המשנה לתכנון ובנייה בהובלת הראיס מתן דיל. בישיבה השתתף יקיר מדור המנגל רחמים מלול, שלמרבה הפתעת חברי הועדה ובניגוד להופעתו הראשונה והמביכה, התנהג מלול כחבר ועדה למופת והיה ענייני. באחת משאלותיו של מלול למהנדסת העירייה דלית הראל, השיבה הראל: "רחמים זה לא חדש, זה היה בתקופתך", מלול קפא במקומו מבלי להתווכח והישיבה נמשכה והתנהלה למעלה מארבע שעות, הישיבה כללה 40 סעיפים ו- 34 סעיפים לוועדת משנה לרישוי.

רחמים מלול בישיבת בנין ערים
רחמים מלול בישיבת בנין ערים

 

רביעי: בשעה 21:30 החלה ועדת המשנה לרישוי באולם הישיבות שבקומה השניה בעירייה. האישה היחידה בועדה, ח"מ איטל בציר אלשיך, הסתבכה עם המחשב ולא הצליחה להיכנס לסדר היום. כשהבחין בכך עמיתה למועצה פנחס הומינר, הוא קם ממקומו וסייע לה בתפעול המחשב.

פנחס הומינר ואיטל בציר אלשיך בועדה
פנחס הומינר ואיטל בציר אלשיך בועדה

 

רביעי: בנם של מ"מ ראש העיר רחובות שוקי קרומר ורעייתו נורית מתחתן עם בחירת ליבו בגן אירועים באבו גוש. נכחו ראש העיר מתן דיל, כמה חברי מועצה ועובדי עירייה ביניהם: ח״מ איטל בציר אלשיך , ח״מ יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר זהר בלום , ח״מ לשעבר לואיס בר ניר ואשתו, מנכ"ל החברה העירונית אייל פרנקל , מנהלת בית יד לבנים שפרה כהן, מנהל הבמות והאירועים שלמה טולדו, מנכ"ל בית העם אילן גרזי.

 

רביעי: תושבת רחובות, הידוענית דניאל גרינברג, הוטרדה בשכונתה, רחובות המדע ברחובות, ע"י עובדי קבלן – פועלים בני מיעוטים שבונים מדרכה ברחוב פרופסור דניאל כהנמן. גרינברג העלתה סטורי ושיתפה למעלה מחצי מיליון עוקביה: "בסדר כבר הבנו, זו מדינת ישראל, אלה האנשים שאנחנו נראה שעובדים בצדי הכביש סבבה. אבל יש הבדל בין לראות אותם עובדים לבין לרדת עם הילדה שלך לגן ואז לשמוע איזו שריקה וצחקוקים, כאילו מה…אני אמורה להרגיש עם זה בסבבה? זה אמור להרגיש סבבה? זה אמור להרים לי? זה אמור להחמיא לי? זה מזעזע! אני הייתי כולי עצבים בגוף!".

 

 

רביעי – ועדת הכספים באולם הישיבות של העירייה בקומה השישית שבלשכת ראש העיר בשעה 17:00. יו"ר הועדה פנחס הומינר, ניהל את הישיבה בפעם הראשונה (לאחר שבקנדציה הקודמת הוא גם כיהן כיו"ר אך לא ניהל לבדו), הומינר זימן בטעות את כל מנהלי האגפים של העיריה, כולם התייצבו וכששאלו את הומינר מדוע, הוא הבין שחלקם הגדול לא רלבנטי לישיבה והם המשיכו לדרכם. הגיעו – מנהל מחלקת ביטוחים אבי יחיא, מנהל אגף שכונות רמי מדהלה, מנהלת מוסדות העירייה לורי נחמיאס ועוד.

ועדת הכספים בראשות הומינר

 

חמישי: גמר גביע המדינה בכדורגל באצטדיון בלומפילד,
הרחובותי והשופט הבינלאומי רועי ריינשרייבר מגיע עם רעייתו שרון והילדים, לקבל כבוד בטקס על הדשא לאחר שפרש משיפוט לטובת ניהול הנבחרת הלאומית. לאחר מספר דקות פגש ביציע הכבוד גם את מ״מ ראש העיר רחובות ומחזיק תיק הספורט אביב איטח שפרגן מכל הלב, השניים סיכמו להמשיך לשמור על קשר סביב השלמת בניית האצטדיון העירוני בכובעו השני של רועי כמנהל המתקנים של ההתאחדות לכדורגל. לסיכום –  אין על האחווה הרחובותית.

אביב איטח עם משפחת
אביב איטח עם משפחת ריינשרייבר

 

חמישי: ליה ביטון הנסיכה של גולן ביטון מנכ״ל חוויית ורעייתו רעות, חגגה יום הולדת 6 הכי מפנקת ״במסיבת ספא". מזל טוב לנסיכה.

 

חמישי: אורח כבוד עולה למונית של הרחובותי רומן חיט, כוכב נבחרת ישראל שמייצג את המדינה בחו"ל, יליד העיר רחובות אוסקר גלוך שהגיע לביקור מולדת מאוסטריה. "היה לי הכבוד להסיע את אוסקר שאפילו הפתיע אותי בכך שזכר ששיחקנו יחד עם אביו בשכונת מילצ'ן לפני שנים רבות. מאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו ושימשיך לייצג אותנו בכבוד".

אוסקר גלוך במונית עם רומן חיט
אוסקר גלוך במונית עם רומן חיט

 

חמישי: הזמרת הרחובותית אלין גולן, נפרדת מאחד המורים האהובים שלה מבית הספר מדעים ברחובות ומעלה סטורי מרגש. " וואוו אז איך מסכמים 12 שנות לימוד, 12 שנים שבית הספר הזה הוא חלק בלתי נפרד ממני".

אלין גולן צילום מסך סטורי
אלין גולן צילום מסך סטורי

שישי: תלמידי והורי בית ספר מעלות משולם ברחובות, קיימו מצעד דגלים מרגש לקראת יום ירושלים. אחת האמהות שהשתתפה -מנהלת אגף החינוך בחברה העירונית רחובות אביה קפרא שצעדה עם בתה הלל, תלמידת כיתה ה'.

אביה קפרא ובתה הלל
אביה קפרא ובתה הלל

 

פפרצי השבוע

שישי: בשעת בוקר מאוחרת, הראיס מתן דיל ורעייתו אפרת, מעלים סטורי משוק מחנה יהודה בירושלים. אפרת: "גנבתי אותו לכמה שעות".

מתן ואפרת דיל במחנה יהודה
מתן ואפרת דיל במחנה יהודה

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *