המנגל – כיצד הגיב רחמים מלול כשאיילת שקד הפתיעה ואיזו חברת מועצה מעדה והובהלה אל בית החולים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בסוף שבוע שעבר, חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי נקעה את רגלה במהלך הספונג'ה לקראת שבת. התוצאה העצובה הובילה אותה לחדול מעבודתה ולנוח בחופשת מחלה. נאחל לה בריאות.

חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי

 

ראשון, סמסו מזל טוב לחבר המועצה עו"ד שמואל בר דאנזאן לרגל יום הולדתו 42. את החגיגות קיים במשך כל השבוע ובשבת האחרונה היתה זו החגיגה הגדולה מבחינתו, שמואל וחברים שכרו ריינג'רים ויצאו למסע בלתי נשכח בסיומו הוא אמר: "זו חוויה בלתי נשכחת, תודה למאות המברכים ושנדע רק שמחות".

החגיגות של שמואל בר דאנזאן

 

שלישי, סיור של חברת הכנסת איילת שקד עם אמיתי כהן וחברת הכנסת לשעבר עידית סילמן, מגיעים חברי הפמליה אל קפה ג'ו ומשם ממשיכים אל לשכתו של הראיס רחמים מלול שהיה באמצע ישיבת זום. מלול שכיבד יצא מהזום והתפנה לקבלתם.

רחמים מלול, אמיתי כהן, איילת שקד, עידית סילמן ודורון מילברג

 

רביעי, ערב תשעה באב, חבר המועצה אבי קינד ניצל זמן איכות עם משפחתו. יחדיו יצאו לנפוש בגליל המערבי ולטייל באחד הנחלים בצפון הארץ.

משפ' קינד

 

חמישי, מכרז למנכ"ל בחברה העירונית בבניין העירייה, מתייצבים כעשרה מועמדים לאחר שנופו כשלוש מאות איש. אחד מהם הרל"ש של רחמים מלול עד לא מכבר דודי אשכנזי, נציג הציבור ונציגת משרד הפנים תוקפים אותו בשאלות, לבסוף מחליטים לפסול אותו, מעניין.

דודי אשכנזי
דודי אשכנזי- בינתיים נפסל

 

חמישי, מוצאי צום תשעה באב, כוכבת הריאליטי והאינסגרם שחזרה להתגורר ברחובות, אביבית בר זהר מעדכנת בתמונה של אחרי הצום. את בר זהר רבים פגשו לאחרונה בכביש העוקף המזרחי של רחובות שם לאחרונה החלה לעשות ספורט.

אביבית בר זהר צילום אינסטגרם

 

רגע לפני שהפסיד לבנו הזמר הלאומי אייל גולן, במסגרת משחק כדורגל בין זמרים לכוכבים, העלתה הקבוצה תמונה משותפת כשכולם עוד שמחים. הבן למשפחת גולן, ליאם, לא התייחס לתוצאה אלא העלה סטורי מפרגן לאביו בו רשם: "ההשראה שלי". בשישי, יום לאחר המשחק, שחרר אייל את שריריו במלון בתל אביב עם קומץ מחבריו.

אייל וליאם גולן

 

שישי, אפרת דיל, רעייתו של יושב ראש האופוזיציה מתן דיל, חוגגת 38 קיצים. הבעל המפרגן כמובן שקנה עוגה והשקיע במתנה, גם בסטורי העלה מתן ברכה מרגשת ומפרגת וכתב: "יומולדת 38 לאהבה של חיי".

מתן ואפרת דיל

 

שבת, סמסו מזל טוב לחברת המועצה איטל בציר אלשיך לרגל 40 קיצים. אלשיך סיפרה למקורביה שבגלל יום הולדתה היא נשארה להפגין במחאת הדגלים השחורים ברחובות ולא נסעה לבלפור בירושלים. את ההפתעה ארגנו לה בני משפחתה הקרובה כשיצאו בצהריים לפתע מהחדרים עם עוגות ושירים ברקע.

איטל בציר אלשיך

 

במהלך השבת היה זה התור של דניאל גרינברג גולן ההריונית, שהרגישה מעט דחוקה מהפרונט והעלתה לסטורי תמונה עם הבטן ההריונית ועם העיניים הירוקות שאוהב בעלה הזמיר. נו טוב.

דניאל גרינברג גולן (צילום מהאינסטגרם)

 

את עונת הטיולים של חופשת בקיץ פותחים השבוע יושב ראש ועד העובדים רמי מדהלה וחבריו לעבודה, חן קריטי, גדי עוקשי ועוד. הפמליה תנפוש בעיר הדרומית אילת החל מתחילת השבוע, תיהנו חברים.

רמי מדהלה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *