המנגל: מדוע אייל גולן זכה השבוע למזל טוב כפול?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*רוסלנה רודינה , האקסית  המדוברת … הצטלמה לרשת "גלי" וסיפרה כי כרגע היא בהכנות לפסח – מצלמת את סרט נסיך מצריים שיעלה בהוט בחג , את ליל הסדר היא תעשה אצל משפחתו של בן הזוג ביחד עם בנה יאן והמשפחה שלה ואחרי החג – בסוף החודש היא טסה לברצלונה בענייני עבודה. מסט הצילומים מיהרה רוסלנה לאסוף את בנה יאן משיעור שחיה.

רוסלנה רודינה תוכניות לפסח .צילום יח"צ

*טלנובלה מאחורי הקלעים במופע של כוכב "הכלה מאיסטנבול", אוזג'אן דניז (פארוק). מה שהתחיל במפגש ידידותי עם המעריצה המושבעת וילדה טובה מרחובות, אביבית בר זוהר, הסתיים בסילוקה מהחדר על ידי מאבטחים. מה שהתחיל כמפגש חם וידידותי שכלל לחיצת יד וחיבוק למצלמות, הסתיים בטעם מר כשבר זוהר שלפה את הטלפון כדי לצלם סרטון לאינסטגרם והזכירה את המילה "ישראל". באותה שנייה, יצא דניז מהפריים ולא הסכים לשתף פעולה עם הכוכבת..אווץ'

אביבית בר זוהר גורשה מהכלה צילום מתוך דף הפייסבוק

*חמישי האחרון,בזמן שעקבתם מקרוב אחרי החללית "בראשית" שלא כל כך הצליחה במשימה לנחות על הירח. תשאלו את מורן קריטי איך זה לנחות על ב"קימנו" של תומר כהן כאלמוני ,אחרי שבקיץ כיכב בתוכנית הריאלטי "אביב או אייל".

מורן קריטי ליין של הקמינו

תשלחו מברוק  לאייל גולן ובניה ברבי שהשיקו בסוף השבוע את הדואט החדש  "ממה את מפחדת" למרות החיבור המפתיע והלא צפוי בין השניים,מדובר בבלדה הנוטה לכיוון הזה על פרידה דואבת ותחנוניו של הגבר לשובה של אהובתו לזרועותיו.בקיצור תמסרו למדור מי מבין הזמרים עדיין ממתין לאהובתו.

אייל גולן בדואט חדש ומפתיע. צילום מתוך דף האינסטגרם

*דניאל גרינברג רצתה מאוד להחזיר לאייל גולן אחרי שהאחרון הפתיע אותה לפני חודש ב"רודיאו" לרגל יום הולדתה. נעדכן שחברתו של הזמר הבינלאומי דאגה לארגן בסוף השבוע  מסיבת הפתעה בביתו של הזמר ברח' אוסישקין לרגל יום הולדתו ה-48 ושזה נכנס בכניסה כל החברים צעקו לו "סופרייז!" כולל אמא,רונית. ברור לכם שהפתעה כללה גם בלונים והן עוגה.

אייל גולן במסיבת ההפתעה לרגל יום הולדתו ה-48 . צילום מתוך דף הפייסבוק

*במסגרת הוצאת סינגלים חדשים לפני החג : גולן אברהם הזמר הרחובותי  שברזומה שלו כתיבה והלחנה לעשרות זמרים (שרית חדד,איתי לוי ומושיק עפיה) שחרר בוויקנד שיר חדש  "תודה לך" שיצא במכוון לקראת חג החירות.

גולן, מתרגש?

"מדובר בשיר מרגש אשר יש בו שבח והודיה לבורא עולם ולקראת הפסח זה המקום לאחל לכולם חג כשר ושמח"

איתי לוי וגולן אברהם .צילום ארן חן

*לידיעת עובדי עיריית רחובות: מחר(ראשון) במסגרת הרמת כוסית שתיערך לכבוד החג מי שאמור לעלות לכם חיוך על הפנים הוא הקומיקאי שלמה בראבא.

שלמה בראבא,סבוטאז' רחובותי. צילום מתוך דף האינסטגרם

*גם סיעת "רחובותי" בראשותו של יו"ר האופוזיציה ,מתן דיל מתכוונים להרים לחיים רק שעה אחת מאוחר יותר מזו של עובדי העירייה. אתכם נעדכן כי התכנית המקורית הייתה כי הרמת כוסית לחג לעובדי עיריית רחובות תהיה בשעה 16:00. אי לכך וכאות מחאה החליטו בסיעתו של דיל לצאת מהוואטספ של חברי המועצה. אבל העיקר שכולם ישבו יחד סביב שולחן החג.

עו"ד מתן דיל, מקרה או יד מכוונת?

ההודעה- לפני ואחרי

(ההודעה לעובדים לפני -ואחרי)

*שר החקלאות ,אורי אריאל שהוא במקרה הבוס של יו"ר דירקטוריון רשת חוויות רחובות ,אמיתי כהן. בחר בפעם האחרונה בתפקידו להתייצב במכינת "שובו אחים" בקריית משה ולסייע באריזת סלי המזון לפסח. עוד נתנו כתף: מ"מ ראש העיר זהר בלום, חברי המועצה אבי מוזס ,עודד עמרם .הזמר מושיק עפיה ואמרגנו רענן נגר.

מימין: אבי מוזב,אמיתי כהן,אורי אריאל,עודד עמרם ורענן נגר

*עירוני רחובות שהבטיחה את הישארות בליגה בדקה ה-90 .הזמנה עיי אחד מהספונסרים של הקבוצה "קטריינג לומיטו"
לארוחה בקיבוץ גבעת ברנר .במעמד מפגש זה ניתן לספונסר אייל לומיטו חולצה ממוסגרת מתנת הקבוצה .כמו כן נערכו במקום שיחת סיכום ע"י.המאמן גו מתתיה .וכן על ידי היו"ר  מוטי מרגלית ואבי פנחס יושב ראש ועדה מיקצועית .ושחקן הקבוצה טל אהרונוביץ סיכם את העונה בפי השחקנים

מוטי מרגלית מעניק תשורה לספונסר אייל לומיטו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *