המנגל: מי הגיע במסוק לבריכת וייסגל? ומי תצטרף לבן זוגה לקמפיין?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*הזמר איתי לוי והדוגמנית מריה דומרק ממשיכים עונה שנייה כפרזנטורים לקמפיין סתיו-חורף 2010,  של מותג האופנה לי קופר. כעת קבלו תפנית בעלילה. מי שתצטרף לקמפיין העונה הנוכחית, היא בת זוגתו בשנה וחצי האחרונות, של לוי הדר חיון (19),  שזהו הקמפיין הראשון שלה. חיון תיקח חלק בקמפיין לצד איתי. רוצים עוד פרטים,סורו לאייטם הבא.

איתי-לוי-הדר-חיון-צילום-אמיר-מאיר

*נעדכן כי הקמפיין יעלה בחודש ספטמבר 2019, באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של כ-3 מיליון ₪ ויכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור רחבה , וקליפ לשיר חדש של איתי לוי שיעלה לקראת החורף.

*שלישי האחרון , נווה עמית צפון רחובות. המאורס הטרי אייל גולן מגיע לבר המסעדה "זואי" יחד עם שני ילדיו ליאם ואלין וחבריו הטובים אילן סגל,איתן מרום ושאול קרדאנה. כי אין כמו לאכול ביחד מאשר לבד.

אייל גולן עם ילדיו אלין וליאם ובצוותא החברים אילן סגל,איתן מרום ושאול קרדאנה(אינסטגרם)

*וממש באותו היום אירחו הרצים למיליון אביעד כץ בעלי פאב ה"רודאו" ואשתו עדן, את חבריהם לעונה ב-"המירוץ למיליון" בין הזוגות שנצפו במקום: טיה ופי ,ניסים ואוראל,טלי וגילי, איל וסיד ויהודית וזוהר.  אגב, חוץ מאירוח חברים זכו אביעד ועדן גם להיות על השער של "פנאי פלוס" .הספק יפה לשבוע אחד.

אביעד ועדן כץ מארחים את הזוגות של המירוץ למליון ברודאו(פייסבוק)

*תגידו המון המון מזל טוב לבלם " בדימוס " בשורות הפועל מרמורק אבי בוני שחוגג השבוע 41 קייצים. האתר מאחל לך שלא תפסיק לשיר ולשמח לבבות במזל טוב אהוב.

אבי בוני, המון מזל טוב לרומנטיקן

*עו"ד אורן אבלה ורעייתו יעל ממושב ביל"ו חגגו השבת בר מצווה לבנם הבכור,ארז בצורה לא שגרתית שאירחו קרוב ל-300 איש בבית מלון "דיוד ריזורט" בים המלח. לא מעט אנשים עשו את דרכם מהמרכז למקום הכי נמוך בעולם בהם: חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי שהגיעה עם בעלה ושלושת ילדיהם.  ראש עיריית ראשל"צ  רז קינסטליך ,היועץ האסטרטגי דדי סויסה ,והן עורך הדין הפלילי עדי כרמלי .

*רחמים מלול הפתיע השבוע את הנהלת רשת חוויות רחובות בבית המלון "ליאונרדו" בירושלים שהתייצב עם רעייתו זהבה בשעות אחה"צ המוקדמות. וזאת על מנת לכבד בנוכחותם את כ-300 עובדי הרשת שנהנו מיומיים של גיבוש בעיר הבירה . ומי שחתם את הגיבושון הייתה הופעתו של מושיק עפיה, שניצל את ההזדמנות שניתנה לו כדי לקפוץ לאחר ההופעה לכותל המערבי יחד עם מנהלו האישי רענן נגר מ-"נופר הפקות" וחברתו דנה ששון.

רחמים מלול ומושיק עפיה

*עוד ספיחים מהופעה , מנהל תחום התרבות ברשת חוויות גולן ביטון שניצח על האירוע והביא להצלחתו הרבה, התבקש על ידי עפיה לעלות ולהצטרף אליו לשירה, ביטון כמובן נענה בחיוב וברוח האווירה השמחה שרו השניים דואט. בסיום השיר שאל עפיה את ביטון מה הוא רוצה לשמוע וביטון השיב שהוא אוהב מאוד את עופר לוי, עפיה בקטע ספונטני נענה לבקשתו ושר לו כבקשתו.

גולן ביטון ומושיק עפיה. לי ולך שיר וברכה

*קום והתהלך בארץ. במהלך השבוע טייל יושב ראש דירקטוריון  רשת חוויות,אמיתי כהן. עם משפחתו בצפון הארץ ולפתע פגש בעמיתו לעבודה, מנכ"ל עיריית רחובות דורון מילברג. אז כמובן שהם תעדו את המפגש האקראי באמצעות תמונה. עכשיו גם אתם יכולים לחזות

דורון מילברג ואמיתי כהן. אם לא בקומה שש,אז בצפון

*השבוע נצפה מסוק חג מעל בריכת וייסגל בהנהלת ברוך עייש. בירור קצר העלה כי מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן  הגיע לבריכה העירונית  דרך המסוק היות ובמקום נערך יום כיף לשוטרים וכוחות הביטחון. נעדכן כי כחולי המדים הגיעו לעיר התרבות והמדע כדי להתאוורר קצת מהמתח של הפעילות האינטנסיבית היום-יומית.

מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן,הגיע בדרך מקורית לבריכה העירונית

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *