המנגל: מי הזמר שרכש משרדים ב-3 מיליון שקל?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*ילדי הסלבס חזרו בתחילת השבוע לבתי הספר. יהונתן בדישי בנו של הסטנדאפיסט, שאולי בדישי התחיל כיתה א'. אצל חברת המועצה אוה גור הבת רותם התחילה חטיבה,אורן כיתה ו' ואלון כיתה א' . הנסיכים לבית משפחת אייל גולן ואילנית לוי ,אלין וליאם ממשיכים בקריית החינוך "מדעים".בתיכון הטכנולוגי "ויצו" פתחו את שנת הלימודים עם שוקולדים וסימניות.

 

*החתונה של מאיה בוסקילה ועוזי אזולאי בשני האחרון משכה את כל החברים מהתעשייה. מי שעניינו לא פחות מהזוג
שבמרכז השמחה הם אייל גולן ודניאל גרינברג שהיו צריכים לחלוק אותה רחבת ריקודים עם זוג אחר, אילנית לוי
ואלירז שדה. רק נעדכן כי כדי למנוע אי נעימות או אי נוחות מצד המעורבים, הם הושבו בשולחנות נפרדים.

אייל גולן ודניאל גרינברג. הזוג המאורס בחתונה של מאיה בוסקילה(אינסטגרם)

*קרן טיבי אומנית הקרמיקה מכפר ביל"ו אירחה השבוע בסטודיו שלה את השף והמסעדן, מאיר אדוני הנחשב מזה עשור למוביל הקולינאריה העילית בישראל.

קרן טיבי ומאיר אדוני(פייסבוק)

*שלישי האחרון  ,"שיפודי עזרא" במזכרת בתיה. קפטן וקשר הפועל רעננה ,בן בנימין חוגג את הניצחון על בית"ר ירושלים עם לאפה שווארמה. אגב ,הוא יצא לארג' שהזמין גם לרעייתו, שירה טייק אווי. בעלי המקום דאגו לפנק את הכדורגלן מליגת העל שלפני שנתיים העתיק את מגוריו מרחובות למזכרת בתיה בלא מעט סלטים על חשבון הבית.

בן ושירה בנימין. בעל מפנק ושחקן נשמה(פייסבוק)

*אפרופו כדורגל,אפרופו מזכרת בתיה. זוכרים שהינו הראשונים לספר לכם כי הבועט ערן זהבי כוכב נבחרת ישראל ומי שמככב בסין נכנס בשותפות עם חברת "הרסוף" של אבי ארביב ממזכרת בתיה בפרויקט משרדים בפארק התעשייה הורביץ ברחובות. אז זה המקום לעדכן כי יש גם צלע שלישית בשותפות ומדובר בכדורגלן במיל" ברק יצחקי. אבל אחד הלקוחות הראשונים שהשקיעו לא פחות מ-3 מיליון שקל הוא הזמר הרחובותי איתי לוי שרכש משרדים להשכרה בפרויקט המדובר.

איתי לוי,משרדים בפארק(אינסטגרם)

רביעי ,"פקטורי 54" הקוסמטיקאית מימי לוזון משיקה את שיתוף הפועלה שלה וגם מלכת היופי במיל' אילנית לוי באה לפרגן. אממה רק שזה לקח לה שלוש שעות מאז שהיא יצאה לדרכה בזמן שנקבע  ובעצם לוי אימצה לעצמה את המושג "איחור אופנתי" .

תמיד מלכה,אילנית לוי(אינסטגרם)

*זה שראש רשימת "כחול לבן" בני גנץ סייר בחמישי האחרון ברחובות,אתם בטח מעודכנים. אבל זה שהוא פגוש את מוטי שלפוק הרחובותי והשניים מעלים סיפורים וזיכרונות מהתקופה המשותפת בגדוד 50 לפני ארבעים שנה, לא ידעתם. רק נספר שבקיץ 1979 גנץ מ"מ דרגון ושלפוק מ"כ דרגון.

בני ,שפוך לנו אור על מוטי רגע לפני שאתם מרימים לחיים?

"אז הוא לא עשה כלום וסוף-סוף אחרי 40 שנה הוא נזכר לעשות,ככה שאף פעם לא מאוחר,לחיי החיים הטובים"

בני גנץ ומוטי שלפוק. 40 שנה לך תזכור(פייסבוק)

*ואם בפוליטיקה עסקינן . גם יו"ר רשימת "אדום לבן" עמי פיינשטיין מתכונן לבחירות לכנסת וחורש את ישראל לאורכה ורוחבה , פגש במהלך השבוע את הזמר פבלו רוזנברג שכנראה די תומך בלגליזציה והתלבש בהתאם לצבעים של הסיעה.

עמי פיינשטיין ופבלו רוזנברג. בצבע הנכון(פייסבוק)

*חבר המועצה פנחס הומינר היה עסוק השבוע עד למעל הראש. בהתחלה הוא אירח  סגן שר הבריאות יעקב ליצמן,סגן שר החינוך מאיר פרוש וחברי הכנסת ישראל אייכלר ויעקב טסלר אצל האדמו"ר מקרעטשניף ולמחרת הוא השתתף בדיון בכנסת בנושא מצוקת גני החינוך המיוחד.

פנחס, אפשר לצאת מעודדים מהדיון?

"אין סיבה שילד"מיוחד" יופלה לרעה לעומת האחר. אנחנו בעיר פועלים לדם כך,ואני מקווה שגם הכנסת והממשלה תאמץ את הסטנדרטים הללו"

פנחס הומינר אצל האדמו"ר מקרעטשניף .צילום(יח"צ)

*ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום טס ברביעי שעבר לסיור לימודי בפולין עם כיתות י"ב מקריית החינוך "מדעים". בלום והמשלחת ביקרו במחנה בירקנאו, יער הילדים, מחנה העבודה שאביו היה בית ילדותו ומקומות היסטוריים נוספים. ממש ברגעים אלה (מוצ"ש) עושה בלום את דרכו ארצה "כל פעם שאני מגיע זה מרגש מחדש וממחיש עד כמה הנצחת ההיסטוריה חשובה להנחלת הדורות הבאים".

זהר בלום עם המשלחת בפולין

 

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *