המנגל: מי הרחובותים שבקרוב תראו על מסך הקולנוע?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*למדור נודע כי צלצולי אתונה עוד מהדהדים  מההופעה של רגב הוד וניקוס ורטיס שנערכה ביוון כחלק מההפקה הגרנדיוזית של יזם הנדל"ן עידו חג'ג' .גם עבור הוד זו הייתה הופעה הראשונה במטוס בזמן טיסה מעל שמי ים התיכון בדרך הלוך מישראל. הזמר הרחובותי סחף בשירה את כל הנוסעים ששלפו את הניידים על מנת לתעד את הרגע הגדול. ברשימת הנוסעים נמנו : מיכל ויואב צפיר, אלי יצפן , אקי אבני, חיים אתגר, שירלי בוגנים,מיכאלה ברקו, שלומי סרנגה, עינת שרוף, מיכל הקטנה רוני מאנה וג'ני צ'רוואני.

רגב הוד, צלילי אתונה עדיין מהדהדים . צילום מתוך דף הפייסבוק

*ראשון האחרון, ערב ההשקה של גולסטאר אייל גולן ודוד רביבו דופקים נוכחות ועל הדרך מתבשרים כי עלית העונה החדשה בכיכובם תחל החל מה- 30.12.18 ככה שהולך להיות מטורף.

אייל גולן ודוד רביבו אצלכם על המרקע החל מסוף דצמבר. צילום מתוך דף הפייסבוק

*אפרופו גולן. רביעי האחרון ,בית האירועים התל אביבי "1947".המעושרת מהמסך לאה שנירר  מציינת ברוב פאר והדר את העובדה שבתה, מיה חוגגת בת מצווה.אייל גולן מפציע יחד עם בנו הבכור,ליאם גולן.

אייל וליאם גולן. הביא את הבן לחגוג עם המעושרת

*ביום שני ערכה לימור עשור השקה לעסק החדש- חינות לחתונות, בר מצוות ועוד. האירוע המיוחד נערך באחוזת ספא ברחובות. הגיעו לברך הזמר הרחובותי יגל ידעי, הפייטן בן עשור ועשרות מכרים וחברים.

לימור ובן עשור.

*פליטת הריאליטי אביבית בר זוהר ויוצאת "האח הגדול" לוהקה לתפקיד בסרט חדש בשם "מתחתנת". בר זוהר, שלאחרונה החלה בלימודי משחק תגלם תפקיד של מפיקת חתונות. ורק נעדכן שהיא גם הצטלמה לפרק הפתיחה של "לצבי יש בעיה" בכיכובו של צביקה הדר.

אביבית בר זוהר.בואי כלה צילום מתוך האינסטגרם

*ואחד שעשה אודישן אחד או שניים בדרכו הקולנועית ועל הבמות, דניאל גד. שהחל את דרכו על בימת הנוער בעיר התרבות והמדע יככב בקרוב בסרט חדש  בשם"מקוללים". ואם תיהי זרזים תוכלו לעקוב אחר כתבה שנעשתה אליו היום בחדשות 12 ע"י דנה וייס.

דניאל גד. מככב בסרט החדש "מקוללים"

* לתשומת לב הקוראים: באמת של רצינו להפריע לנציגי עיריית רחובות עמוס כאוי וגיא צור שאכלו צהריים יחד עם מנחה הטלוויזיה אברי גלעד. לפחות זה הסתיים בתמונה משותפת לפני הקינוח

עמוס כאוי ,אברי גלעד וגיא צור. ארוחה ללא פוליטיקה. צילום מתוך דף האינסטגרם

*חוב קטן משבוע שעבר. במסגרת המופע לחנוכה "קסם של משחק" שהגיע בשבת שעברה לגבעת ברנר ובזמן שכל חברי הקאסט אורנה ומשה דץ ,דוד חיים נערכים לעלייה על הבמה. יובל שם טוב הידוע כ"יובל המבולבל" לא מוותר על חמין של שבת כיאה למזג אוויר סגרירי.

*שישי האחרון בית הספר ממ"ד סיני. סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום  נפעם מניצוחה של המורה למוסיקה,אלה ,על תלמידי בית הספר  ואי לכך הוא פונה לעברה "אנחנו צרכים את העזרה שלך בישיבות מועצה ,לנוכח הסדר שאת עושה,אולי תגיעי לכמה ישיבות" המורה לא נשארה חייבת והודתה לבלום על ההזמנה. מחזיק תיק החינוך ציין שאומנם חברי המועצה לא ישירו ,אבל הם ידעו איך להיות ברוגע להבא.

אלה המורה למוסיקה מבית הספר ממ"ד סיני הוזמנה להשתתף בישיבות המועצה

*תשלחו מזל"ט לשחקנה הזר של מכבי רחובות בכדורסל, מרכוס רלפורד. שממש היום חוגג 30 חורפים. לכם נספר כי לפני שנחת בארץ הקודש הוא הספיק לשחק בשוודיה,פינלנד, צרפת,יוון,ליטא,הונגריה וארגנטינה. ותתפלאו הוא מאוהב במזג האוויר הישראלי ובזמנו הפנוי הוא אוהב לעשות יוגה, להאזין למוסיקה טובה ולטייל.

מרכוס רלפורד . קרדיט צילום: Aleksejus Podpruginas sports photography

*תשלחו מזל טוב גם לתיקי כוכבי, מזכירתו של ממלא מקום ראש העיר בנצי שרעבי ונושאת בתפקיד אחראית פניות הציבור של עיריית רחובות. כוכבי חיתנה את ביתה ימימה עם בחיר ליבה משה. החתונה נערכה בארמון הנציב בירושלים, כיבדו בהגעתם, ראש העיר רחמים מלול ורעייתו זהבה, הבוס- והסגנים זהר בלום, יניב מרקוביץ ורוני באום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *