המנגל: מי עוזבת בריכה בסלון לטובת פנטהאוז ברחובות?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*חבר המועצה אביב איטח אימץ לעצמו השבוע שם חדש ,זה קרה בתחילת השבוע כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה אליו בזמן שאיטח הנחה את הערב התמיכה ליו"ר ראש התנועה במסע הבחירות וקרא לו שלמה איטח

איטח תתחדש

"כן,שאמרתי לו אחרי זה בחדר הוא טען שהוא התבלבל עם ח"כ שלמה קרעי"

אביב איטח ובנימין נתניהו ,קראת לי שלמה

*ובאותו אירוע כאשר איטח הבהיר לראש הממשלה בנימין נתניהו כי מצפה לו שי קטן מטעם סניף הליכוד ברחובות,  אז נתניהו הרים גבה ואמר "שי?!, זה יהיה תיק 9000" וגרם לצחוק בקרב הקהל.

*מי שלא צחק ובעיקר נפל בלשונו היה ראש העיר רחמים מלול שבמקום לכנות את הקיס  של העדה האתיופית משכונת קרית משה ,ברכו טגניה בחר להשתמש דווקא במילה " שייח' " ורק שהתעשת הוא הבין שהתבלבל בתואר שניתן למנהיגים בשבטים בדואיים וערבים.

ברכו טגניה הקיס שזכה לכינוי השייח'

*הזמר רגב הוד רצה מאוד לתמוך בראש הממשלה ואף הגיע למקום מלווה באמו ,אך שראה את מצלמות הטלוויזיה ושמע את תגובות האנשים למראיינים, הוא עשה אחורה פנה ונעלם כלעומת שבא.

רגב הוד ובנימין נתניהו בימים יפים יותר. צילום מתוך האינסטגרם

*בואי אמא. כמה חודשים בלבד נתנו לאביבית בר זוהר להבין כי בית ובריכה בסלון בת"א זה נחמד אבל לא ממש יביא תועלת בחייה. וכעת היא מעוניינת לחזור לעיר התרבות והמדע ובעיקר לא לגור לבד -יחד עם אמה. אגב אם אתם שומעים על פנטהאוז פנוי אתם מוזמנים ליצור עמה קשר.

אביבית בר זוהר.רחובות עדיפה על בריכה חצי אולימפית בסלון(פייסבוק)

*זה כל הקסם. אמן האקסטרים והאשליה הרחובותי חזי דין ואשתו הלן הפכו בפעם הראשונה להורים לבת בכורה. זה אולי בכל זאת מדובר בקסם כאשר דין הספיק בדרך לא דרך להגיע למקום הכי נמוך בעולם-ים המלח. אחרי שעמד לצד אשתו בחדר הלידה.

חזי דין ,אבא חדש(אינסטגרם)

*זה שאיתי לוי מופיע בפסטיגל,אתם כבר מעודכנים. וזה שמדובר במעמסה נפשית הכרוכה בחמש הופעות ביום,אתם בוודאי מנחשים. אבל בטח לא שיערתם לעצמכם כי השופט והזמיר הרחובותי יגיע לקוסמטיקאית שלו פולה בליק בחצות ויצא משם רק בשלוש בבוקר כדי לחזק את הפנים לטובת ההצגות הבאות.

איתי-לוי-מה לא עושים בשביל פנים יפות-צילום-אמירי-מאירי

*אפרופו לוי. הדר חזן ארוסתו לשעבר של איתי לוי קיבלה מעמד של סלבס והיא מוזמנת ללא מעט השקות ואירועים בביצה. כמו השבוע בהשקה של "מוג'ו יקבי כרמל" .

*נבחרת גולסטאריות 2, הגיעה בשלישי האחרון למתחם סינמה סיטי בגלילות להקרנה מיוחדת של משחק הגמר שלהן. נעדכן רק כי ארוסתו של אייל גולן , דניאל גרינברג כבשה את שער הניצחון והשאירה את הבן זוג ,פעור פה."איך זאת נהייתה לי שחקנית" אמר גולן בסוף הפרק ,אך לאירוע סיום העונה לא התייצב .

דניאל גרינברג,נהפה לשחקנית(צילום:רפי דלויה)

*חמישי האחרון,מסעדת בוכרה. כמאתיים איש בראשם רחמים מלול הגיעו  למסיבת פרישה למנהל אגף התחזוקה המיתולוגי שמואל מצרפי שפרש לפנסיה. נכחו סגני ראש העיר זהר בלום ובנצי שרעבי, חבר המועצה עודד עמרם, שי קזיוף, אמיתי כהן, גיא צור, אבי מוזס ואבנר אקוע. בלום בנאום פרידתו אמר " תהיה חסר לי בבקרים, כל בוקר בשעה 06:15 נפגשנו במשרד שלי בזמן שמאיה הכינה וופלים והיינו עוברים על הפרויקטים השונים. חוץ משבת תמיד היית זמין לכולם ואני בטוח שתחסר לכולם". דורון מילברג מנכ"ל העירייה אמר " זכיתי לעבוד עם שמואל בחברות רבה, בידידות רבה, בהעברת השרביט למחליפתך אמרתי חבר תארגנו מיד מסיבת פרישה למצרפי".

מסיבת הפרישה של מצרפי

*באותה מסעדה של מסיבת הפרישה של מצרפי נערך בחדר ליד טקס חלוקת תעודות למתנדבי המשמר האזרחי של מזכרת בתיה בהשתתפות ראש המועצה גבי גאון. בסיום חלוקת התעודות ניגש גאון ולחץ את ידו של מלול וסיפר שערך מסיבת פרידה. מלול שלא ממש הבין למי שאל "למי מסיבה ליוספה?". גאון שהיה נבוך הסביר למלול שזה למתנדבים.

גבי גאון ויוספה חליבה

*רגע לפני שבת. מחזיק תיק התרבות ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית עודד עמרם הגיע ביום שישי לאחל הצלחה לשחקני בימת הנוער במחזמר "הנסיכה של אנדרסן" שיעלה בהיעל התרבות העירוני במהלך ימי חג החנוכה.

עודד עמרם עם שחקני המחזמר "הנסיכה של אנדרסן"

*חברי המועצה אמיתי כהן ועו"ד אבי מוזס אירחו השבת את ראש העיר רחמים מלול וזהבה רעייתו במלון גני ירושלים יחד עם חמישים זוגות מהפורום הדתי לאומי. בין האורחים דובר המשרד לבטחון פנים דניאל בר ורעייתו שרגע לפני כניסת השבת העלו תמונת סלפי.

דניאל בר ורעייתו

*עוד במהלך השבת התארח העיתונאי יאיר שרקי מערוץ 12 שהרצה על פי התוכנית ומלול שנשא דברי תורה בסעודת שבת. עוד כיבד בנוכחותו השר לשעבר אורי אריאל ורעייתו שעד לא מזמן היה הבוס של אמיתי כהן.

אבי מוזס ורחמים מלול עשו את השבת בירושלים

*מלכת היופי ויקירת המדור אילנית לוי חגגה בסוף השבוע יום נישואין ראשון על בעלה אלירז שדה . שלומי שבת שהתארח בתוכנית "גלית ואילנית" הצליח לרגש את המנחה הרחובותית שהקדיש לה שיר והביא לה פרחים אותם שלח בעלה אלירז בתוספת סרטון ברכה מרגש.

גלית גוטמן ,אילנית לוי ושלומי שבת. מרגש עד דמעות.?(אינסטגרם)

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *